25-06-2018

Як підібрати кімнату для оренди під офіс?

кімната під офіс

Офісне приміщення – це необхідність як для усталеної компанії, так і для підприємців-початківців. Якщо перші можуть зняти офіс у бізнес-центрі, то другі, як правило, таким варіантом скористатися не можуть. Адже він потребує суттєвих вкладень. Крім того, на початковому етапі кількість клієнтів буде мінімальною, тому й досить велике приміщення не буде потрібно.

Оренда кімнати під офіс позбавить вас необхідності шукати кошти на утримання, облаштування. Адже для оснащення кімнати вам знадобиться не так багато меблів, техніки.

Принципи пошуку підходящої кімнати під офіс

Співробітники агентства нерухомості BFS, які досліджують відповідну галузь ринку, виділили кілька вагомих принципів. Вам варто скористатися ними, щоб вами не було виконано помилкових дій.

Орендна ставка

Її величина залежить від кількох моментів:

  • місце розташування;
  • самостійний пошук або співпраця з посередниками;
  • віддаленість від центральної частини міста;
  • загальний стан приміщення;
  • транспортна розв'язка.

Класифікація

  1. Кімнати, переведені до нежитлового фонду, можуть використовуватися як офіс. Але щоб від них дійсно була користь, вам потрібно знати основні їхні види.
  2. Кімнати у нещодавно зведеній будівлі. Вони вирізняються якісними комунікаційними системами, наявністю кліматичного обладнання, пластикових склопакетів. Рівень оснащеності також досить високий.
  3. Кімнати під офіс, які розташовані у відремонтованій будівлі. Комунікації функціонують нормально. Але систем кондиціювання, як правило, у таких приміщеннях немає.
  4. Приміщення, які спочатку зводилися для інших цілей. Ремонт у таких кімнатах проводиться мінімальним. Інтернет, телефон – необов'язкові.
  5. Кімнати під офіс розташовані на цокольному поверсі. Вони відрізняються мінімальним рівнем оснащеності. Але й орендна ставка в цьому випадку буде найнижчою.

Автор: Олександр Бєлов