22-11-2017

Поради для покращення привабливості вашого бізнесу

людина читає газету про бізнес

В наш час для успіху у малому бізнесі необхідно вміння зацікавити клієнта. Для привабливості до справи можна скористатися кількома рекомендаціями.

Насамперед для того, щоб клієнту було цікаво з ним повинні спілкуватися працівники приємної зовнішності. Бо перші враження мають велике значення. Співробітник має бути компетентним у будь-яких питаннях вашого бізнесу. Потрібно мінімізувати формальності щодо використання вашими товарами. Важливо показати, що повністю довіряєте клієнту. Чемно допомагайте розлучатися покупцю з грошима.

Якісний товар – робіть на нього ставку, а не його кількість!

Дайте клієнту особисто випробувати товар, продемонструйте його найвищі показники. Нехай сам протестує його можливості. За будь-якого негативного моменту у вашій продукції, не приховуйте інформації про це. Клієнт має знати все!

Зробіть акцент на технічну підтримку, якщо така є у вашому бізнесі.

Питання із затримкою доставки товару мають бути негайно врегульовані для уникнення зайвих конфліктів.

Намагайтеся зацікавити більше потенційних клієнтів під час проведення рекламних кампаній.

І, головне, не забувайте хто завжди має рацію, мається на увазі клієнтура!

Автор: Олександр Бєлов