22-01-2019

Як впливають високі технології на продаж у магазинах

магазин

Компанія NetSuite у дослідження «Майбутнє рітейлу» опублікувало дані опитувань споживачів та рітейлерів про вплив високих технологій на продаж у традиційних магазинах.

Опитування проводилися спільно з Wakefield Research та The Retail Doctor Bob Phibbs. Було опитано 1,2 тис. споживачів та 400 рітейл-менеджерів у США, Великій Британії та Австралії.

Технології штучного інтелекту та віртуальної реальності

79% рітейл-менеджерів вважають що VR та AI стимулюють продаж у традиційних магазинах.

14% споживачів погодилися зі значним впливом VR та AI на їх рішення про покупку.

Соц мережі

98% рітейл-менеджерів важливості соціальних мереж для взаємодії з клієнтами.

12% споживачів сказали, соцмережі значно впливає на ставлення до бренду.

Чат-боти

79% рітейл-менеджерів стверджують, що чат-боти задовольняють потреби покупців.

66% споживачів не погодилися з цим, а також чат-боти можуть негативно вплинути на їхній купівельний досвід.

Персоналізація

58% споживачів заявили, що їх не влаштовує те, як магазини використовують технології для покращення персоналізації покупок.

Раніше повідомлялося про те, що бренди продовжують відкривати нові фізичні магазини у різних містах світу.

Підготував: Олександр Бєлов