Як впливають високі технології на продаж у магазинах
Компанія NetSuite у дослідження «Майбутнє рітейлу» опублікувало дані опитувань споживачів та рітейлерів про вплив високих технологій на продаж у традиційних магазинах.
Опитування проводилися спільно з Wakefield Research та The Retail Doctor Bob Phibbs. Було опитано 1,2 тис. споживачів та 400 рітейл-менеджерів у США, Великій Британії та Австралії.
Технології штучного інтелекту та віртуальної реальності
79% рітейл-менеджерів вважають що VR та AI стимулюють продаж у традиційних магазинах.
14% споживачів погодилися зі значним впливом VR та AI на їх рішення про покупку.
Соц мережі
98% рітейл-менеджерів важливості соціальних мереж для взаємодії з клієнтами.
12% споживачів сказали, соцмережі значно впливає на ставлення до бренду.
Чат-боти
79% рітейл-менеджерів стверджують, що чат-боти задовольняють потреби покупців.
66% споживачів не погодилися з цим, а також чат-боти можуть негативно вплинути на їхній купівельний досвід.
Персоналізація
58% споживачів заявили, що їх не влаштовує те, як магазини використовують технології для покращення персоналізації покупок.
Раніше повідомлялося про те, що бренди продовжують відкривати нові фізичні магазини у різних містах світу.
Підготував: Олександр Бєлов