21-09-2016

Фотографуємо нерухомість правильно

Фотографія нерухомості

Часто можна зіткнутися із ситуацією, коли передпродажні фотографії більше нагадують кадри з фільму жахів. Темні приміщення, похмурі краєвиди з вікон, списані під'їзди – все це відштовхує потенційних покупців. Як зробити привабливі знімки, які зацікавлять людей та дозволять оголошення стати помітним. Про це поділилася команда сервісу hotlisting.ua – порталу нерухомості в Україні.

Перед організацією передпродажної фотосесії слід у приміщеннях навести лад. До кадру не повинно потрапляти жодних сторонніх предметів, які не належать до предмета правочину.

Єдине, щоб надати приміщенню індивідуальності, можна додати кілька яскравих акцентів, але таким чином, щоб вони не привертали увагу. Особисті речі краще забрати, це дасть негласний сигнал, що квартира вже зайнята.

Усі поверхні слід протерти, виправити недоліки освітлення, за необхідності зашторити вікна, увімкнути світло. Можна трохи пограти з режимами зйомки, щоб вибрати найоптимальніший. Якщо в кімнаті фіранки дуже яскраві, фото вийде занадто строкатим, а увага від самої кімнати буде відвернена.

При зйомці ванної кімнати та туалету слід бути обережними. Приміщення ці дрібні, освітлення недостатнє. Крім того, біла сантехніка, глянцевий кахель та хромовані труби часто не дозволяють зробити якісні фото.

Ще одна поширена помилка при зйомці ванної кімнати - відображення в дзеркалі людини, що фотографує. Знімати слід від входу, вибравши зручну позицію.

Часто можна зустріти знімок унітазу із відкритою кришкою. Чи варто пускати такі фотографії до оголошення? Це можливо тільки в тому випадку, якщо ви продаєте кімнату в комунальній квартирі, щоб дати зрозуміти людині, які будуть сусіди, акуратні чи ні.

Наступний момент – вид із вікна. Показати відразу доглянуте підвіконня з квіткою, заповнення віконних отворів та вид на вулицю не вийде. Чимось доведеться пожертвувати. Якщо вигляд дійсно стоїть, краще відкрити вікно та зробити найбільш вдалі фото. Перед зйомкою не завадило б помити вікна, брудне скло зіпсує все враження від знімків. Особливо у випадку, коли вікна не відчиняються.

Потенційному покупцю ще бажано показати позитивні сторони нерухомості, його розташування, зручність проживання. Наприклад, доглянуте парадне, вільне паркування, розташований поруч сад зі ставком. Але якщо поруч із будинком переповнена машинами територія, величезна калюжа перед занедбаним під'їздом, навряд чи його зацікавить цей варіант.

Автор: Олександр Бєлов