20-11-2017

Як нестандартно обладнати магазин

перевернутий магазин

Ви вирішили відкрити свій магазин? Ми вас вітаємо! Але ось не варто відразу ж розслаблятися і думати, що гріш сама попливе до вас в руки. Адже торгівля – це бізнес, у якому виживає найсильніший. Для того, щоб виділитися на тлі конкурентів, ми сьогодні пропонуємо вам використовувати важливий інструмент успіху – креативність.

Якщо запитати людей, що таке креативність, вони скажуть, що це пов'язано з умінням дизайнерів творчо підходити до роботи. Але тільки одиниці зможуть припустити, що вона також використовується в спілкуванні, управлінні та торгівлі. Чомусь люди думають, що в одній галузі вона обов'язкова, а в іншій не застосовується. Все пояснюється стереотипами, які ми так любимо. А знаєте, за що? Та просто тому, що вони дозволяють нам нічого не вирішувати, не робити, не вигадувати. У нашому житті ми постійно наступаємо на одні й ті самі граблі, робимо все так, як роблять інші. І якщо ви відкриєте свій магазин і підете за стандартною схемою, то навряд чи зможете чогось досягти, крім стандартного мінімального прибутку та вічних проблем. Тож варто шукати нові шляхи для розвитку.

Отже, давайте звернемося до акмеології. Це дуже цікава наука, яка займається вивченням розвитку дорослої людини. Тобто професіонали вивчають професійний, особистісний та пізнавальний розвиток. Всі ці знання можна використовувати у своїй роботі, адже тоді ви точно знатимете, як людина реагує на ту чи іншу поведінки, що може сподобатися вашим покупцям, а що ні. Але креативність важлива у спілкуванні, а й у оформленні.

Якщо ви використовуєте нестандартне розміщення торговельного обладнання та товару, то про вашу установу почнуть говорити. Тобто до вас будуть приходити не тільки за продукцією, а й для того, щоб насолодитися оригінальністю. Люди завжди віддають перевагу нестандартним рішенням. Наприклад, можна відкрити магазин, у якому товар не лежатиме на стелажах, а висіти зі стелі. Ви скажете навіжена ідея. Але насправді про таку новацію дізнаються всі. Що якщо полиці будуть згори, а на стрічках з різною довжиною висітимуть мобільні телефони. Можна створити магазин у космічному стилі, де кожен покупець відчує себе космонавтом.

Вирішень багато – просто варто знайти правильний підхід!

Автор: Олександр Бєлов