18-05-2018

Продавці – експерти вашого бізнесу

продавці-експерти

Продавці знаходяться в авангарді кожного бізнесу. Вони представляють ваш бізнес. Якщо ця область у вашому бізнесі погано функціонує, комерційна сторона його погіршуватиметься. Клієнти хочуть і очікують, що продавці стануть експертами бізнесу, який вони представляють. Продавці повинні пройти належну підготовку, щоб добре виконувати свої службові обов'язки. Вони повинні постійно вдосконалювати свої навички, знання та здібності.

Продавці мають бути експертами в наступних галузях продажу:

Методи збуту

Продавці повинні знати, як вести початковий контакт у ввічливій та неквапливій формі.

  • Те, що повинен мати кожен продавець, – це здатність ідентифікувати потреби клієнта. Одна з них – ставити відкриті запитання. Це дозволяє отримати всю необхідну інформацію, щоб надати клієнтам те, що потрібно.
  • Представляти товар в такий спосіб, щоб збільшити інтерес клієнта щодо нього. Після активного прослуховування клієнтів ви зможете уявити продукт таким чином, щоб зробити його цінним для них.
  • Технології закриття – ще одна навичка, яка потрібна продавцям.
  • Ви повинні мати можливість впливати на клієнта розповісти, що він може купити далі, і продати йому додаткові продукти.
  • Продавець повинен навчитися давати та отримувати таким чином, щоб це не було образливим для клієнтів.

Знання продукту

Продавці повинні знати, як уявити продукт не лише з технічного боку, а й його емоційний аспект. Це те, що має мати кожен продавець. Продавець повинен спостерігати та слухати, що клієнти говорять і вирішити для себе, потрібно представляти продукт з технічного чи емоційного боку. Хороший продавець готовий не просто впливати на клієнтів, а розуміти їх.

Експлуатаційні знання

Продавці повинні знати все, що пов'язане з продуктом та самим бізнесом. Вони повинні знати, де шукати речі, як використовувати інструменти торгівлі та політику компанії. Продавці повинні знати про всі сфери діяльності та про те, як вони працюють.

Обслуговування клієнтів

Немає ніякої секретної формули для хорошого обслуговування клієнтів. Проте є способи забезпечення хорошого обслуговування людей. Наприклад, просто подяка клієнту та запрошення їх назад має велике значення. Прослуховування потреб та проблем, а також надання реальних та реалістичних рішень є обов'язковим.

В принципі, чудові навички спілкування є обов'язковими. Продавці повинні також розуміти та знати, як застосовувати стандарти обслуговування клієнтів. Якщо ви скажете, що збираєтеся щось зробити, ви маєте це зробити. Особистим проблемам не місце робочому місці, задоволення кожного клієнта має бути пріоритетом.

Обслуговування клієнтів є життєво важливою сферою будь-якого бізнесу. Представники служби підтримки клієнтів – це люди, які представляють бізнес. Найкращий спосіб швидко опанувати навички – це навчання, яке носить експериментальний характер за допомогою суб'єктів ділової рольової гри.

Автор: Олександр Бєлов