18-04-2020

Як вивіски допомагають залучити покупців та клієнтів

вивіска Burberry

Хороша вивіска здатна значно збільшити потік покупців та клієнтів. Зовнішня реклама такого типу поєднує у собі інформаційні та рекламні функції.

Помітна та ефектна вивіска допоможе збільшити трафік

Маркетологами різних країн в останні роки проведено багато досліджень, що доводять, що вивіска відіграє важливу роль у залученні покупців. До 50% людей готові зайти в магазин, якщо їм сподобалася зовнішня реклама торгової точки. Багато хто з них ухвалює рішення спонтанно (тобто спочатку вони не збиралися робити покупки, але побачивши вивіску, змінили рішення).

Щоб зовнішня реклама забезпечувала трафік, вона має відповідати різним вимогам:

  • правильне посилання, добре сприймається цільовою аудиторією;
  • привабливе оформлення;
  • орієнтування на ЦА;
  • великі літери, що легко читаються;
  • освітлення (так реклама стане помітною у час доби).

По можливості в оформленні можна використовувати нестандартне дизайнерське рішення, що впливає на емоції цільової аудиторії (це допоможе зробити повідомлення більш помітним).

Світлова зовнішня реклама показує себе особливо ефективно. Такі конструкції вже давно стали невід'ємною частиною екстер'єру кожного міста, залучаючи покупців та клієнтів до супермаркетів, аптек, ресторанів, нічних клубів, агентств нерухомості, торгово-розважальних центрів тощо.

Замовляючи виготовлення світлових вивісок, клієнт може реалізовувати практично будь-які ідеї. Все, що потрібно, це озвучити свої побажання дизайнерам, які розроблять проект з урахуванням вимог клієнта, напряму бізнесу, особливостей будівлі та інших факторів.

Чим світлові вивіски кращі за інші види зовнішньої реклами

вивіска Brown

Світлові конструкції привертають увагу потенційних покупців та клієнтів, виділяють магазин чи установу, яка надає послуги. Реклама має виділятися з інших повідомлень.

Переваги світлових вивісок

  • висока ефективність (конструкції помітні з великих відстаней та у темний час доби);
  • сучасний зовнішній вигляд;
  • запам'ятовуваність (для цього важливо продумати форму конструкції, посил, правильне висвітлення);
  • економічність (найчастіше для підсвічування використовують світлодіодні елементи).

Зовнішня реклама з підсвічуванням працює в режимі 24 години на добу. Вивіска помітна не тільки у будь-який час, а й за будь-яких погодних умов: снігопад, дощ тощо. Конструкції можуть розміщуватись у різних місцях, включаючи фасад та дах. При необхідності рекламу встановлюють усередині приміщень.

Фахівці виготовляють світлові вивіски різної складності, включаючи конструкції з прорізним підсвічуванням, інкрустацією та об'ємними літерами.

Вивіска - це одна з перших точок контакту покупця або клієнта з вашим бізнесом, тому вона повинна мати відповідну якість. А використання нових технологій освітлення дозволить підвищити привабливість і помітність зовнішньої реклами та змусити її працювати на максимумі.

Підготував: Олександр Бєлов