17-01-2017

Як назвати фірму

як вибрати назву

Для новачків у підприємницької діяльності та тих, у кого від природи небагата фантазія, вибір найменування компанії може стати одним із глухих питань в організації бізнесу. Адже назва фірми вважається її обличчям та іноді навіть талісманом. Про те, як правильно вибрати потрібну назву своїй фірмі, підприємці можуть дізнатися з матеріалу статті.

Деякі підприємці називають компанію власним ім'ям. Є езотерики, які засуджують такий спосіб, говорячи в такому разі про кармічний та борговий зв'язок імені, або власника з бізнесом. Однак такий хід може стати непоганим, якщо ініціали чи прізвище власника компанії збігаються з профілем організації.

Більш виграшним ходом пошуку найменування компанії стане назва за допомогою техніки, яка передбачає присутність ключового слова. Так, при виробництві кормів для тварин можна використовувати назву: ТОВ «Ситий Вихованець».

У деяких назвах відображається ключовий момент у політиці обслуговування клієнтів компанії. Так, наприклад, «Бистровоз» буде виграшною назвою для компанії, що займається вантажоперевезеннями. А Чистотіл буде прийнятним для виробництва екологічної косметики чи засобів для лазні.

Для творчих людей вибір назви фірми необмежений майже. Важливо дотримуватись адекватності та відсутності політичного характеру в назві фірми, а також провокаційних слоганів. Загалом можна використовувати назву іншою мовою, проте така політика дуже ризикована.

Деякі підприємці бажають увічнити ім'я підприємства у пам'яті міста, тому створюють назви із згадкою про місце реєстрації або народження. Так, можна назвати фірму ТОВ «Одеські Тістечка» або ТОВ «Овідіопольський хлібопічний завод».

Якщо скоротити назву фірми не виходить, можна скоротити до ініціалів чи абревіатури. Вона не повинна бути довгою, проте легко запам'ятовуватись і не мозолити очі. Наприклад, ТОВ "СРР" - ТОВ "Свічки Ручної Роботи".

Вибираючи назву фірми, варто пам'ятати про потенційних клієнтів. Адже в назві можна згадати рівень обслуговування, що приверне більше покупців. Наприклад, ТОВ «Елітний М'ясний Дім». Або ТОВ «Еліт Студіо Денс».

Нерідко ім'я впливає на загальний імідж компанії. Престиж фірми та назва безпосередньо взаємопов'язані. Наприклад, найменування ТОВ «Меблі»+ та ТОВ «ТріАда» по-різному впливають на цільову аудиторію. Клієнт явно зазирне у перший магазин.

Автор: Олександр Бєлов