17-10-2019

Три правила утримання клієнтів

утримання клієнта

Набагато простіше продавати існуючим клієнтам, аніж постійно шукати нових. Якщо, звичайно, вони не забули, що ви навіть існуєте. Якщо ви виконуєте свою роботу належним чином, існуючий клієнт буде задоволений продуктами та послугами, які ви надаєте, і йому потрібно лише мінімальне заохочення для повторної покупки.

Основна причина, через яку «ваші» покупці звертаються в інше місце за наступною покупкою – це апатія. Особливо через те, що інтернет робить покупку настільки простою, що у клієнта мало стимулів залишатися лояльними.

Правило 1

Зберіть контактну інформацію та отримайте згоду на її використання. Спам в електронній пошті змусив більшість людей неохоче віддавати свою адресу електронної пошти, але оскільки це, безумовно, найбільш економічно ефективний спосіб підтримувати зв'язок з людьми, ваша мета повинна полягати в тому, щоб викликати довіру і новий клієнт передав вам свою адресу електронної пошти.

Правило 2

зробіть так, щоб люди могли легко купувати. Це може здатися очевидним, але як часто ви виявляли, що блукали магазином у пошуках чогось корисного. Те саме стосується веб-сайтів, які не мають чіткого та простого шляху від перегляду до оформлення замовлення.

Правило 3

Тримайте клієнтів у курсі. Це найнебезпечніша, але потенційно найкорисніша діяльність. Занадто багато спілкування переконає клієнта, що він більше ніколи не захоче мати з вами справу, замало, і вони забудуть про вас.

Ваша поточна стратегія спілкування з клієнтами – відправляти нагадування, коли настав час оновлювати чи купувати знову. Кожна організація повинна мати план комунікації, який включається в дію для кожного нового клієнта. Це має початися з подяки; як частина подяки, ви можете увімкнути купон на знижку або код.

Наступним повідомленням має бути корисна інформація, що стосується їх купівлі, посібник з використання або щось подібне. Метою цього повідомлення є підвищення рівня довіри, щоб зробити майбутні покупки більш ймовірними, цього не станеться, якщо всі комунікації включатимуть нав'язливий продаж.

Подальше спілкування може бути сумішшю корисної інформації та пропозицій про продаж, скорочуйте їх до одного разу на тиждень.

Рекомендуємо прочитати статтю про три види взаємодії з клієнтами, які приносять компаніям прибуток.

Автор: Олександр Бєлов