16-05-2017

Чому працівники погано працюють?

працівники компанії

Чому ваші співробітники погано працюють? Що їх зупиняє? Що заважає їм заробляти гроші для себе та вашої компанії?

Багато керівників наймають на роботу людей із позитивним ставленням до життя, багато керівників очікують від співробітника лояльності до цінностей та завдань компанії. І ті керівники, хто разом із інтересами компанії враховує інтереси, цілі та мрії своїх співробітників, отримують собі в команду справжніх прихильників, відданих співробітників.

Від чого мотивація персоналу залежить?

Мотивація – особливий стан, який ми відчуваємо стосовно будь-якої справи. Стану бувають як позитивні (радість, залучення, впевненість…), і негативні (злість, лінь, апатія, зневіра…). І в залежності від того стану, в якому зараз перебуватиме співробітник компанії, таку якість виконуваної роботи він і видаватиме.

Емоційний фон, в якому працюють співробітники загалом впливає на емоційний фон роботи всього відділу або навіть усієї компанії.

Всім відомо, що ми можемо мотивувати співробітників як батогом, і пряником. Ми можемо залякувати їх наслідками погано виконаної роботи, аж до звільнення, так і описувати їм перспективи добре виконаної роботи, як їх мрії досягатимуться завдяки роботі у вашій організації.

Було відмічено, що негативно налаштований персонал працює гірше, ніж позитивно налаштований. Це відбувається через те, що мотивуючи співробітника негативними наслідками, ми фактично занурюємо його в досвід невдачі та поразки. Думаючи про негативні наслідки, співробітник, з погляду процесу мислення та досягнення мети, у своїй голові відтворює досвід невдачі. При такому способі мотивації, співробітник робитиме рівно стільки, скільки необхідно для запобігання проблемам. Що саме собою вже занурює їх у негативний емоційний стан.

Позитивно мотивований персонал працює краще, тому що фокус уваги співробітника спрямований на його особисті вигоди від виконаної роботи. Таким чином, добре виконана робота дозволить вашому співробітнику стати ще щасливішим у тих сферах життя, які для нього максимально важливі.

Навичка планування та досягнення цілей є однією з ключових навичок успішного співробітника. Щоб створити сильну позитивну мотивацію, людині необхідно також чітко, структурно та емоційно знати свої цілі мрії, як знають негативні наслідки.

Навичка досягнення мети, відчуття позитивної емоції від досягнення цілей має кожен з нас. Коли ми звертаємося до досвіду нашого співробітника, ми можемо звернути його увагу на наслідки поганої роботи, а також результати від добре виконаної.

Знання інструментів та технік правильної постановки та досягнення цілей, є додатковим плюс для керівника в управлінні персоналом, у самому мотивації.

Підготував: Олександр Бєлов