16-01-2014

Мережа німецьких гіпермаркетів OBI йде з України

OBI Одеса

Відхід німецької мережі гіпермаркетів будівельних матеріалів формату DIY («зроби сам») OBI з ринку України є логічним розвитком їхнього бізнесу. Так вважає директор з маркетингу будівельного рітейлера «Нова Лінія» (Київ) Наталія Рожкова, яка раніше обіймала аналогічну посаду в «ОБІ Україна».

«Для мене це логічний розвиток їхнього бізнесу в Україні, тому що ще у 2009 році вони втратили інтерес до цього ринку та не інвестували у розвиток мережі в країні. А якщо протягом стільки років роздрібна компанія не займається розвитком, очевидно, що рано чи пізно вона піде з цього ринку. Мережа не має стояти на місці, а вони цього не робили», - сказала Н.Рожкова.

За її словами, з погляду глобальної політики OBI ринок України не є для них об'єктом першої важливості, враховуючи рівень конкуренції в країні. "Тим більше, поряд є Росія, де ринок DIY великий і розвинений, років шість тому вони там були номером один", - додала вона.

Нагадаємо, на веб-сайті «ОБІ Україна» оголосила про повний розпродаж товару до 14 лютого 2014 року у зв'язку із закриттям.

Довідка

Мережа OBI, що належить німецькому холдингу Tengelmann Group, заснована у 1970 році.

За даними компанії, починаючи з 2008 року OBI інвестувала понад 20 млн. євро у відкриття своїх гіпермаркетів в Україні. В результаті було відкрито три гіпермаркети у Харкові, Маріуполі та Одесі.

В даний час OBI присутні у 13 країнах Центральної та Східної Європи, де відкрито понад 580 магазинів, з них понад 340 у Німеччині. На сьогоднішній день група має більш ніж 43100 співробітників.

За матеріалами www.companion.ua.