15-11-2019

Чому не можна змушувати клієнта чекати

млосне очікування

Одне з головних правил якісного сервісу – не змушуйте клієнта чекати. Це справді дуже неприємний момент.

Уявіть, що ви записалися до стоматолога, налаштувалися і зважилися, хвилюючись, прийшли вчасно, а вас просять почекати ще 20 хвилин. Ви розпланували свій день і домовилися з менеджером на певний час, а вас попросять почекати буквально хвилин 15, які потім чомусь переростають у 30. Ви замовили таксі в аеропорт, а воно серйозно запізнилося, і попередили вас лише в останній момент, коли інший Варіант розглядати занадто пізно, повірте, ця поїздка гарантовано запам'ятається і вам, і водієві, і змусить всіх серйозно понервуватись. Або хтось спізнюється на зустріч, або ви ніяк не можете додзвонитися до потрібної людини... Таких прикладів кожен може навести дуже багато.

І вам як продавцю в будь-якому випадку це дорого обійдеться. Навіть якщо цього разу клієнт промовчить, він може ніколи не повернутись у вашу компанію, може розповісти про це всім своїм знайомим. Така вірусна антиреклама несподівано «гукнеться» в самий невідповідний момент, а може відразу розвернутися і піти.

У наш швидкісний вік час цінується, як ніколи, високо. І, якщо ви дозволяєте собі марно витрачати цю коштовність, змушуючи чекати на щось, просто його не поважаєте. Більше того, ви крадете його головне, невідновлюване багатство – ЧАС!

Це справді дуже важливий момент. І якщо у вас у бізнесі якийсь процес не настільки налагоджений, що ви не можете швидко обслужити клієнта та своєчасно надати йому товар чи послугу, терміново виправляйте цю проблему.

А також, ви можете використовувати обслуговування клієнтів як ефективний спосіб відрізнити себе від конкурентів. Є багато прикладів гарний сервіс, які можуть служити моделями для вас.

Автор: Олександр Бєлов