12-09-2017

Правила ефективного бізнес-знайомства на заході

Ділова зустріч

Ми живемо у динамічному світі, де кожен наш рух підкоряється ефективності. І насамперед у налагодженні ділових контактів. Щодня ми потрапляємо в оточення різних людей на великих заходах, зустрічах за інтересами, пікніках та інших великих та малих подій. На жаль, лише зараз уже у школах почали вводити в обов'язкову програму предмет «Навички комунікації». Що робити тим, хто обмежений в ідеях і збивається на простий обмін візитками? Адже будь-яка зустріч, це нове знайомство, отже нові ідеї, нові партнери, нові активності, нові досягнення, це ймовірний прорив!

Почнемо

Перше. Приходити треба завчасно. Під час препаті можливості поспілкуватися буде набагато більше, ніж під час заходу і тим більше після нього. Це вже можливість обмінятися візитівками та познайомившись розповісти про те, чим ви займаєтесь.

Друге. Не забудьте, ще до приходу на захід, оновити інформацію та цифри про свою індустрію, про свою компанію та особисті досягнення, вивчити список тем та доповідачів.

Третє. Намагайтеся ставити запитання щодо доповідей чи обговорень. Включайтеся до груп мозкового штурму. При цьому будьте уважні та фіксуйте нові ідеї. Адже вміння слухати і, що важливо чути, найчастіше важливіше, ніж уміння говорити самому.

Четверте. Спілкуйтеся після конференції. Це дозволить вам оновити інформацію, звернути увагу на те, що ви пропустили чи не почули. А також звичка "не обідати самому", але з новими знайомими завжди працює на вас, створюючи нові партнерські відносини.

П'яте. Викладайте інформацію у соціальних мережах. Відповіді на лайки та коментарі дозволять вам більш тривалий час тримати у фокусі інформацію та успішніше реалізовувати нові ідеї. А використання іменних фотоміток дозволяє налагодити спілкування із новими знайомими, яких ви дізналися на заході.

Автор: Олександр Бєлов