08-07-2020

Три перевірені способи розвитку свого бізнесу

три способи

Будь-яка компанія, пройшовши етап запуску та становлення, рано чи пізно стикається з необхідністю рухатися далі. Активна конкуренція та мінливість умов ринку змушує задуматися про необхідність змін.

Як розвинути свій бізнесякщо існуючі методи роботи вже не приносять потрібного ефекту? Відповідь на це питання може виявитися життєво важливою для підприємства. Адже в постійно змінюваному ринковому середовищі перевагу в порівнянні з конкурентами отримують тільки її учасники, що безперервно вдосконалюються. Розглянемо кілька шляхів розвитку свого бізнесу та покращення стану справ у компанії.

Спосіб перший. Освоєння випуску нових видів товарів

Залучити нових клієнтів та зацікавити старих можна, запустивши у виробництво щось нове. Але врахуйте, що необхідно провести відповідне маркетингове дослідження. Потрібно оцінити ємність ринку нового товару та ступінь потреби у ньому з боку клієнтів. А якщо ні, то може виявитися, що розширений асортимент нікому не потрібен. І замість розвитку компанії ви ще більше погіршите її становище, створивши додаткові витрати.

Потім слід буде прорахувати фінансовий план випуску нових товарів. Адже вони не з'являться з повітря одночасно. Запуск виробництва вимагатиме освоєння нового обладнання, створення та впровадження бізнес-процесів, найму або перенавчання персоналу. Для всього цього потрібен час та гроші. Додатково необхідно провести рекламну підготовку, щоб клієнт вже чекав на вихід свіжого товару і був у курсі його переваг.

Спосіб другий. Збільшення обсягів виробництва

Найпростіший спосіб розширити свій бізнес - це почати робити більше. Просто збільшуєте всі наявні у вас потужності і підраховуєте збільшений прибуток, захопивши ще більшу частку ринку. Цим методом можна скористатися лише за однієї умови: на ваш товар існує потенційний попит. Якщо це не так, вам може загрожувати переповнення складів і, як наслідок, збиток, що зростає.

Зростання попиту можна створити шляхом проведення активної рекламної компанії. Вона має бути розрахована на цільову аудиторію, що складається з ваших потенційних клієнтів. Найдешевший варіант просування, який використовується малим та середнім бізнесом – розміщення в інтернеті, через соціальні мережі, посилання, банери. Ще можлива роздача листівок на вулиці, використання рекламних площ у ліфтах, під'їздах, громадському транспорті. Найдорожчим, але й більш масштабним способом буде реклама на радіо та білбордах.

Спосіб третій. Освоєння нових ринків збуту

Цей спосіб сумісний із першими двома. На інші ринки можна заходити з новою лінійкою товарів, а можна продавати там свій асортимент, просто збільшивши його виробництво. Таким ринком може бути інше місто, регіон чи навіть країна. Попередньо потрібно буде дослідити всі законодавчі нюанси чергового місця бізнесу, проаналізувати діяльність конкурентів. Особливо, якщо ви заходите з нікому раніше не відомим брендом.

Раніше ми опублікували статтю про основних кроках пошук інвестора для свого бізнесу.

Автор: Олександр Бєлов