07-06-2016

7 рекомендацій як правильно дякувати клієнту

обговорення за столом

У будь-якому бізнесі клієнти відіграють важливу роль для керівництва. Всі знають, що бізнес будується на взаємовигідній співпраці, яка надається обома сторонами.

Мати клієнта власнику будь-якого підприємства, що матиме великий дохід у гаманці. Бізнес справа тонка і не терпить ворожнечу та конкуренції. У будь-якому випадку можна завжди домовитися і залишитися задоволеними. Це найпростіший спосіб вирішення конфлікту, обернути свого супротивника на свій бік.

У успішному справі головну роль грають партнерські відносини. Співробітникам компанії необхідно зробити все, щоб даний клієнт повернувся до них назад і не уклав договір з іншими підприємствами. Це буде зробити непросто, але однією основною властивістю залишається подяка.

Як дякувати клієнту:

  1. Для початку співробітництва потрібно легким натяком заманити (це можна зробити при купівлі товару, тобто разом із продукцією надати подарунок чи знижку на подальше придбання, такий розклад не може не вразити покупця).
  2. Запам'ятайте, що подарунок не може бути дешевою дрібничкою (придбайте серйозну річ, яка стане в нагоді як у роботі, так і в побуті).
  3. Висловити подяку можна в будь-який момент, коли ви побачите блиск в очах (скажіть що ви дуже раді йому, і сподіваєтеся на подальшу співпрацю).
  4. Запропонуйте варіант повторної знижки або продукції (якщо ваш бізнес пов'язаний із косметикою, чудовим варіантом буде відвідування ще одного сеансу косметолога).
  5. Також можна розпочати свій діалог з таких слів «Висловлюємо подяку за допомогу…» (це оприлюднить те, що не одні ви йому раді і розраховуєте на будь-яку взаємовигоду).
  6. Ще як варіант «Хочу висловити подяку…» (подібні фрази не залишать байдужим жодного клієнта).
  7. Відправте подяку письмово поштою чи соціальної мережі (це можна зробити групи, щоб інші люди теж бачили, покупець побачить громадську масовість і виникне думки про погане).

Автор: Олександр Бєлов