07-11-2017Торгова нерухомість
Українці віддають перевагу невеликим спеціалізованим магазинам
У 2016 році 90% українських споживачів віддали перевагу покупкам у невеликих спеціалізованих магазинах. Причинами подібного вибору українцями є їх вимогливість та бажання знайти все необхідне, в одному місці – конкретний товар чи бренд.
Найближчим часом в Україні зростатиме популярність спеціалізованих магазинів та магазинів біля будинку, а також smart торгових центрів.
На тлі цієї тенденції виділяє кілька споживчих трендів
- Фокус на спеціалізований асортимент, який максимально задовольняє покупця всередині кожної категорії. Так, 51% українських споживачів віддають перевагу спеціалізованим магазинам через те, що можуть вибрати на полиці необхідний бренд або товар.
- На тлі підвищення цінності вражень чи досвіду споживачів усередині магазину, які покращують процес здійснення покупок, більше половини (62%) споживачів в Україні знаходять клієнтський сервіс у спеціалізованих магазинах кращим, ніж у великих ТРЦ. У зв'язку з цим 65% українців мають намір платити більше за найкращу атмосферу в магазині, причому для 58% споживачів дизайн та атмосфера у спеціалізованому магазині здаються кращими, ніж у звичайному магазині.
- 59% українських споживачів згодні з тим, що ритейлери спеціалізованих магазинів нерідко пропонують привабливіші в порівнянні з іншими магазинами акції, товари зі знижками та спеціальні пропозиції. Водночас 50% респондентів в Україні головною перевагою товарів у спеціалізованих магазинах вважають кращу якість, ніж у інших магазинах.
За матеріалами UTG.