07-11-2017

Українці віддають перевагу невеликим спеціалізованим магазинам

невеликий спеціалізований магазин у Львові

У 2016 році 90% українських споживачів віддали перевагу покупкам у невеликих спеціалізованих магазинах. Причинами подібного вибору українцями є їх вимогливість та бажання знайти все необхідне, в одному місці – конкретний товар чи бренд.

Найближчим часом в Україні зростатиме популярність спеціалізованих магазинів та магазинів біля будинку, а також smart торгових центрів.

На тлі цієї тенденції виділяє кілька споживчих трендів

  1. Фокус на спеціалізований асортимент, який максимально задовольняє покупця всередині кожної категорії. Так, 51% українських споживачів віддають перевагу спеціалізованим магазинам через те, що можуть вибрати на полиці необхідний бренд або товар.
  2. На тлі підвищення цінності вражень чи досвіду споживачів усередині магазину, які покращують процес здійснення покупок, більше половини (62%) споживачів в Україні знаходять клієнтський сервіс у спеціалізованих магазинах кращим, ніж у великих ТРЦ. У зв'язку з цим 65% українців мають намір платити більше за найкращу атмосферу в магазині, причому для 58% споживачів дизайн та атмосфера у спеціалізованому магазині здаються кращими, ніж у звичайному магазині.
  3. 59% українських споживачів згодні з тим, що ритейлери спеціалізованих магазинів нерідко пропонують привабливіші в порівнянні з іншими магазинами акції, товари зі знижками та спеціальні пропозиції. Водночас 50% респондентів в Україні головною перевагою товарів у спеціалізованих магазинах вважають кращу якість, ніж у інших магазинах.

За матеріалами UTG.