Як утримати клієнта та зробити його постійним
18 порад для підприємців, за допомогою яких ви зможете утримати клієнта та зробити його постійним.
1. Дивуйте - дизайном, ставленням персоналу, акціями.
2. Посміхайтеся - даруйте усмішку і тепло - воно зігріє людей і вони прийдуть ще.
3. Хваліть - робіть компліменти - повісьте плакат, якщо жіночі товари - для жінок. Існують диски з музикою, і чоловік зрідка каже: «ти гарна», «ти струнка», «ти розумна»... — піднімайте вашим постійним клієнтам самооцінку.
4. Виявляйте турботу - давайте додатковий пакет, рада.
5. Пропонуйте допомогу - підібрати розмір, фасон.
6. Цікавте - розповідайте про моду - що зараз модно, як вирощують каву, скільки витримують коньяк.
7. Прикрашайте – всі люблять красу – додавайте цікаві деталі на полиці, складайте речі незвичайно.
8. Надихайте - вигадуйте оригінальні поєднання того, що пропонуєте.
9. Пригощайте – якщо торгуєте їстівним – давайте спробувати – до вас приходитимуть частіше.
10. Помічайте - іноді ми не помічаємо деталей - пом'ятий блуза, несвіжий комір. Наші клієнти помічають усі!
11. Пестить знижки, цукерки, подарунки.
12. Спілкуйтеся - гроші люблять товариських.
13. Говоріть правду – щирість підкуповує, якщо їй не йде – так і скажіть, убережіть її від помилки, а себе від проблем із поверненням.
14. Фліртуйте — усміхайтеся, дивіться у вічі, підморгуйте, змінюйте вираз обличчя, будьте добрими.
15. Не наполягайте, не примушуйте, не приставайте — у таких випадках людина захищається і чинить не так, як нам хотілося б.
16. Говоріть із клієнтом його мовою — йому все має бути зрозуміло.
17. Робіть з клієнтом, так само як ви б хотіли, щоб чинили з вами.
18. Подумайте: що ви могли б зробити для клієнта.
Як зробити клієнта постійним - дотримуйтесь вищеописаних правил і у вас все вийде!
Автор: Олександр Бєлов