07-03-2018

Усі аспекти успішного квіткового бізнесу

букет квітів з троянд

Складно уявити свято без наявності квітів. Та й мати кімнатні рослини завжди буде актуально. Як правило, квітковий бізнес згодом тільки набирає гору, і попит на квіти буде завжди. Але, як і у будь-якому бізнесі, на будь-якому етапі можна зіткнутися з певними складнощами. Тому слід ретельно вивчити всі аспекти цієї сфери.

Вибір приміщення. Безперечно, магазин має знаходитися в полі зору у перехожих, тому потрібно обирати людне місце. У середньому на оренду приміщення для бізнесмена-початківця, може йти приблизно 300-500 $ на місяць. Приблизно через півроку роботи гроші з каси магазину можна використовувати на оренду, але до цього часу власникові доведеться платити зі своєї кишені.

Стартовий бюджет Сюди можна включити оплата оренди, облаштування приміщення, комунальні послуги, податки, заробітна плата флористам, закупівля товару. Бюджет повинен становити близько від 15 000 $.

Інтер'єр. Прозорі вітрини з квітами, що видно з вулиці, залучатимуть дедалі більше покупців. Потрібно встановити гарне освітлення, що сприятливо впливає на кімнатні рослини. А також знадобляться підставки, вази та полиці.

Закупівлі. У цьому пункті потрібно врахувати не лише закупівлю кольорів, а й різноманітні атрибути та прикраси для них. Це можуть бути горщики, добрива, подарункові упаковки та інше. Закуповуватись слід не менше трьох разів на тиждень.

Ціни. Вартість на них потрібно встановити вдвічі вище за закупівельну. Поступово знижувати ціну, а після семи днів продавати за собівартістю.

Догляд. Рослини не повинні стояти в магазині понад тиждень. Воду потрібно міняти раз на два дні, а щоб квіти мали свіжий вигляд, слід підливати спеціальні розчини. Що стосується кімнатних квітів, то за ними буде потрібний додатковий догляд: удобрювати і створювати температурний комфорт.

Наймання персоналу. Для роботи в квітковому магазині не потрібна якась особлива освіта. Перед тим як взяти флориста на роботу, слід врахувати наявність таких якостей: комунікація, багата фантазія, прихильність до спілкування, вміння залучати покупців, чесність, працьовитість.

Наявність документів. Дозвіл від органу місцевої пожежної безпеки та від санітарно-епідеміологічної станції, контракт із управлінням торгівлі, книга для пропозицій та скарг. І також для того, щоб у магазині була наявність торговельного терміналу, буде потрібно торговий патент.

У кожному бізнесі можуть бути проблеми, але успіх недалеко за ними. Потрібно не звертати уваги на перешкоди, а йти до своєї мети.

З 8 березня!

Автор: Олександр Бєлов