Інформованість про бачення та стратегію компанії
Кожна компанія повинна збирати докладну інформацію про комунікаційні аспекти, які необхідно враховувати при зміні бізнесу. Комунікація є основним елементом стратегії будь-якої компанії, щоб постійно дотримуватися впровадження нових технологій, політики та процесів. Правильне використання внутрішніх та зовнішніх каналів зв'язку дозволить співробітникам компанії брати участь у перетворенні бізнесу.
Згідно з дослідженням, проведеним компанією Краутхаммер, працівники багатьох організацій вважають, що головний фактор, який найбільше впливає на їхню довіру до установи, в якій вони працюють, – це поінформованість про бачення та стратегію компанії, а також дотримання компанією законів соціального престижу. Люди повинні розуміти, чому вносяться зміни у роботу фірми і чому вони здійснюються, а лідери відіграють основну роль формуванні прихильності співробітників до перетворення бізнесу.
Комунікаційні ключі, які необхідно враховувати під час перетворення бізнесу
Частина управління змінами в бізнесі включає хороше і адекватне спілкування. Це означає, що зміни мають розпочатися з внутрішньої громадськості, а потім з рештою зацікавлених сторін, які мають відношення до компанії.
Нижче наведено основні комунікаційні ключі, які необхідно враховувати під час перетворення бізнесу:
- Тон спілкування.
Внутрішні та зовнішні клієнти зазвичай неохоче ставляться до змін, тому компанії повинні розуміти, як спілкуватися з кожною зі своїх аудиторій. Незалежно від використовуваного тону, важливо завжди говорити правду, усвідомлювати, що відбувається, і передбачати те, що очікується з кожною зміною чи перетворенням.
- Можливість.
Завжди є слушний час для спілкування. Цей точний момент настає до, під час і після змін, і має постійно супроводжуватись керівниками організації. Інформований лідер зможе краще донести інформацію про потреби компанії і стане прикладом для інших співробітників.
- Канали для спілкування мають бути адекватними.
Якщо організація орієнтується на молоду аудиторію, внутрішні канали, такі як соціальні мережі компанії або короткі аудіовізуальні повідомлення, безперечно, працюватимуть краще для підтримки комунікації. З іншого боку, якщо щось потрібно повідомити заводським робітникам, буде зручно спілкуватися за допомогою традиційніших методів, таких як телевізори на заводі.
Комунікація є важливим аспектом будь-якої стратегії трансформації бізнесу, і щоб знати, чи правильно ви працюєте, необхідно забезпечити зворотний зв'язок від співробітників.
Для цього важливо завжди використовувати методи збору інформації, такі як співбесіди віч-на-віч, опитування, фокус-групи та спостереження за тим, що відбувається на робочому місці. Таким чином, відхилення можуть бути виправлені, і організація праці може бути приведена у відповідність у процесі змін.
Нагадаємо, консультанти компанії McKinsey запропонували перелік з п'яти практик, які допоможуть управлінцям подолати нові виклики.
Автор: Олександр Бєлов