06-08-2020

Інформованість про бачення та стратегію компанії

нараду

Кожна компанія повинна збирати докладну інформацію про комунікаційні аспекти, які необхідно враховувати при зміні бізнесу. Комунікація є основним елементом стратегії будь-якої компанії, щоб постійно дотримуватися впровадження нових технологій, політики та процесів. Правильне використання внутрішніх та зовнішніх каналів зв'язку дозволить співробітникам компанії брати участь у перетворенні бізнесу.

Згідно з дослідженням, проведеним компанією Краутхаммер, працівники багатьох організацій вважають, що головний фактор, який найбільше впливає на їхню довіру до установи, в якій вони працюють, – це поінформованість про бачення та стратегію компанії, а також дотримання компанією законів соціального престижу. Люди повинні розуміти, чому вносяться зміни у роботу фірми і чому вони здійснюються, а лідери відіграють основну роль формуванні прихильності співробітників до перетворення бізнесу.

Комунікаційні ключі, які необхідно враховувати під час перетворення бізнесу

Частина управління змінами в бізнесі включає хороше і адекватне спілкування. Це означає, що зміни мають розпочатися з внутрішньої громадськості, а потім з рештою зацікавлених сторін, які мають відношення до компанії.

Нижче наведено основні комунікаційні ключі, які необхідно враховувати під час перетворення бізнесу:

  1. Тон спілкування.
    Внутрішні та зовнішні клієнти зазвичай неохоче ставляться до змін, тому компанії повинні розуміти, як спілкуватися з кожною зі своїх аудиторій. Незалежно від використовуваного тону, важливо завжди говорити правду, усвідомлювати, що відбувається, і передбачати те, що очікується з кожною зміною чи перетворенням.
  2. Можливість.
    Завжди є слушний час для спілкування. Цей точний момент настає до, під час і після змін, і має постійно супроводжуватись керівниками організації. Інформований лідер зможе краще донести інформацію про потреби компанії і стане прикладом для інших співробітників.
  3. Канали для спілкування мають бути адекватними.
    Якщо організація орієнтується на молоду аудиторію, внутрішні канали, такі як соціальні мережі компанії або короткі аудіовізуальні повідомлення, безперечно, працюватимуть краще для підтримки комунікації. З іншого боку, якщо щось потрібно повідомити заводським робітникам, буде зручно спілкуватися за допомогою традиційніших методів, таких як телевізори на заводі.

Комунікація є важливим аспектом будь-якої стратегії трансформації бізнесу, і щоб знати, чи правильно ви працюєте, необхідно забезпечити зворотний зв'язок від співробітників.

Для цього важливо завжди використовувати методи збору інформації, такі як співбесіди віч-на-віч, опитування, фокус-групи та спостереження за тим, що відбувається на робочому місці. Таким чином, відхилення можуть бути виправлені, і організація праці може бути приведена у відповідність у процесі змін.

Нагадаємо, консультанти компанії McKinsey запропонували перелік з п'яти практик, які допоможуть управлінцям подолати нові виклики.

Автор: Олександр Бєлов