05-11-2021

Що таке хоум-стейджинг: основні принципи та сфера застосування

хата

Продаж або оренда житла іноді може бути дуже складним завданням. Люди не знають, куди поставити свої меблі, вони не знають, як зробити його красивим, і хочуть переконатися, що будинок є презентабельним, перш ніж виставити його почати здавати або продавати.

Дякуємо професійним хоум-стейджерам – вони допомагають організувати порожню кімнату чи простір та створити атмосферу, що підвищує цінність нерухомості.

Багато людей думають про хоум-стейджинг як про драматичні перетворення, що замінюють усі ваші речі новими меблями, витворами мистецтва, аксесуарами та багатьом іншим. Так, хоум-стейджер, безумовно, може надати таку послугу, але ви можете не усвідомлювати, що більшість домашніх сервісів насправді призначені для роботи з вашими товарами, коли це можливо.

Можуть бути надані рекомендації щодо додавання деяких нових елементів, але є багато речей, які відбуваються до того, як стейджер навіть дістанеться до цього.

Що робить хоум-стейджінг?

1. Графік консультацій

Усі послуги хоум-стейджерів починаються з консультації вдома. Вони зустрінуться з клієнтом, щоб зробити повну та вичерпну оцінку будинку. Консультація повинна бути проведена до того, як будинок буде виставлений на продаж, і надати власнику принаймні кілька днів, починаючи з моменту консультації до планування фотографій, щоб дати час, необхідний для завершення будь-якої рекомендованої роботи.

Під час консультації клієнт може ставити запитання та давати рекомендації. Хоум-стейджер надасть звіт із усіма деталями, які були обговорені на консультації. Вони також можуть надати деяку візуальну презентацію своїх рекомендацій на запит.

2. Рекомендація постачальників

Хоум-стейджер також може надати імена авторитетних постачальників, яким вони довіряють, знають та працюють на регулярній основі. Якщо вони рекомендують додати будь-які предмети до будинку, вони нададуть ціни, а також деякі рекомендації щодо купівлі цих предметів.

Якщо домовласник потребує додаткової допомоги, щоб підготувати будинок, такий як упаковка, реорганізація та переміщення меблів, вони можуть допомогти і в цьому також. Вони можуть залучити кваліфікованих фахівців із переїзду, щоб допомогти з перестановкою або видаленням меблів.

3. Стиль будинку

Це останній штрих, який справді допомагає продемонструвати всю важку роботу, вкладену у підготовку будинку до продажу. Цього не відбувається доти, доки всю роботу не буде завершено. Це означає переміщення будь-яких меблів або будь-яких предметів по будинку, які мають бути переміщені. Прибирання та необхідний ремонт мають бути зроблені до того, як відбудеться перестановка.

Якщо вони перенесуть деякі предмети, щоб допомогти стилізувати будинок, вони попросять власника підписати контракт із описом обсягу робіт, які будуть надані. Це допомагає захистити всіх учасників та встановити очікування для всіх сторін.

Раніше ми розповіли про те як збільшити вартість оренди квартири та залучити потенційних орендарів.

Автор: Олександр Бєлов