04-09-2017

Як визначити поганого співробітника?

співробітники

Багато керівників стикаються зі співробітниками, які завдають шкоди компанії. На жаль, при прийомі на роботу, складно відразу визначити справжню цінність працівника Тому через час можна помітити зменшення ефективності роботи, зменшення доходів чи просто негативну атмосферу у колективі. Необов'язково ця людина за своєю натурою шкідник, швидше за все, вона не підходить вашій компанії. У такому випадку слід якнайшвидше позбутися такого співробітника.

Чим вища така людина на посаді, чим більше в її підпорядкуванні людей – тим більше шкоди вона завдасть фірмі. Тому керівник повинен з мінімальними збитками визначити співробітника, здатного завдавати шкоди.

Ще на етапі відбору персоналу людина проходить ряд тестів, що дозволяють керівнику відібрати «свого». Але багато хто може відповідати на запитання, відповідно до очікувань керівника. Тому достовірність таких тестів є сумнівною.

Отже, головним показником, за допомогою якого грамотний керівник зможе одразу відсіяти непотрібних співробітників, є поводження з комунікацією. Перевірку цього показника можна провести на етапі стажування, тоді втрати компанії будуть мінімальні.

Комунікації включають поводження з письмовими повідомленнями, передача новин керівнику та іншим співробітникам, зворотний зв'язок на накази, послання, запити, доручення. Тобто важливо побачити, як людина це робить, яким способом, як швидко і т.д.

Письменник Л. Рон Хаббард вважає, що невміння поводитися з комунікацією завжди показує неякісного співробітника. Якщо новий співробітник не відповідає на листи клієнтів, колег, керівника - придивіться до нього. Якщо він ще на етапі стажування вже помічений у скандалах із колегами чи став ізгоєм у колективі – сенсу тримати такого співробітника немає.

Звичайно ж, це не єдиний спосіб виявити невідповідного вам співробітника. Придивляйтеся до кожного його кроку та реакцію стресові ситуації. Якщо людина не ваша, ви це зрозумієте рано чи пізно. Але, головне – не затягувати і не намагатися перевиховати чи переробити його. Чим довше ви витратите часу на такого працівника, тим більше шкоди та збитків він зможе вам завдати.

Автор: Олександр Бєлов