02-08-2016

Заслуговуємо на довіру або як правильно піднести свій продукт

піднести свій продукт

Заслужити довіру клієнтів дуже важливо. Для цього необхідно інформувати їх про послуги та продукцію компанії. Чітко і своєчасно, оповіщати їх необхідною кількістю інформації про продукцію, що випускається. Завдяки таким діям клієнт напевно подумає: «Це саме те, що мені необхідно». То яким чином, отримати довіру, з боку клієнтів?

Насамперед необхідно розповісти клієнту про всі рекомендації, а також пояснити, яку вигоду він отримає після придбання того чи іншого продукту. Необхідно продемонструвати користь продукту практично, якщо є така можливість. Пам'ятайте головне правило: «Справи – вище за слова», також і в бізнесі.

Не варто перевантажувати клієнтів інформацією про товар. Найкраще рішення - це викласти коротко про товар або послугу, а потім, підтвердити свої слова - діями, продемонструвавши ефект від використання на практиці. Потрібно поцікавитися, що цікавить клієнта, а що ні. Не бійтеся ставити запитання. Відповіді стануть у нагоді під час поточної угоди, а також при подальшому продажу.

Обговорення переваг та обґрунтованість їх під час демонстрації на живому прикладі допоможе уникнути питань про високу ціну продукту або послуги. Буде розумно, говорити аргументи про продукти, за фактами про них. Добігаючи кінця розмови з вашим клієнтом, поцікавтеся його думкою про продукт, запитавши: «Яке у вас склалося враження?» Заздалегідь підготуйтеся відповісти на запитання, які можливо буде поставлено у відповідь. Пам'ятайте, наочність товару, послуги – фундамент довіри. Виявляючи ентузіазм під час презентації продукту, висловлюючи впевненість у його якості, є кращим доказом високої якості продукту або послуги, що представляється.

У випадку, якщо клієнт заздалегідь впевнений, що має інформацію про те, що йому дійсно необхідно, приверніть його увагу, за допомогою питання: «а чи відомо вам що…» завдяки такому кроку, ви привернете увагу клієнта, а далі, зможете йому розповісти про переваги товару або послуги, що презентується. Якщо ви привернете увагу клієнта не найкращим способом, це, безсумнівно, позначиться на отриманому ефекті від презентації продукту чи послуги. Важливо знати, що споживачеві важливою є інформація про те, яку користь йому принесе продукт, а не про те, наскільки він хороший. Необхідно надати «їжу» для роздумів клієнту у вигляді питань, що підігрівають інтерес до продукту. Намагайтеся продемонструвати продукт на практиці, не перебільшуйте переваги продукту, не розповідайте про продукт те, що не викликає інтерес у клієнта, розкажіть коротку історію про продукт.

Виявляйте щирий інтерес до своїх клієнтів і покупців, а також до продуктів і послуг, що продаються.

Автор: Олександр Бєлов