25-04-2014

Комерційна нерухомість: будинки для офісних центрів

Офісний центр

Комерційна нерухомість, а особливо офіси, дуже часто розташовуються у реконструйованих будинках. При зміні функціонального призначення старий будинок може приносити прибуток такий самий, як і ультрасучасний офісний центр із сучасною архітектурою.

Під час оцінки офісної будівлі важливими та ключовими факторами є його технічні параметри, розташування, можливість паркування, площа. Якщо будівля повністю відповідатиме вимогам, які необхідні для компанії орендаря, то вік такого офісу не матиме значення. Багато хто вважає, що розміщення офісу в старій будівлі є навіть більш престижним.

Будинки, які розташовані в самому центрі міста, можуть мати тривалий термін служби. Це можна побачити на прикладі багатьох європейських міст. Мінімальний цикл життя такого об'єкта сягає ста років.

Якщо офісні центри добре експлуатується і повністю відповідає всім сучасним стандартам з технічного оснащення, то немає жодних причин не продовжувати термін його використання за допомогою регулярних удосконалень.

Такі офіси постійно користуватимуться попитом, тому що ринок офісної нерухомості відрізняється великою різноманітністю орендарів – від дрібних, для яких достатньо до 100 квадратних метрів площі офісу, до великих корпорацій.

Головна та основна вимога до офісу – ефективність та правильне планування. Старі будівлі, які збудовані ще за стандартами минулих років, також можуть бути зручними для невеликих фірм. Враховуючи вартість реконструкцій та демонтажу, такі будівлі рідко підлягають знесенню. Власники часто обходяться лише регулярним ремонтом протягом кількох десятків років використання.

Винятком можуть стати будівлі, у яких справді планування залишає бажати кращого. Зазвичай такі будинки з самого початку збудовані без особливої ​​уваги до потреб замовника.

Грамотно побудований офісний будинок здатний пережити безліч орендарів і змінити кілька власників. А при правильному управлінні та своєчасних втручаннях у ремонт, офіс буде мати попит довгий час і, звичайно ж, приносити дохід.

Автор: Олександр Бєлов