03-02-2013

Комісійний магазин – простий та прибутковий бізнес

магазин

У економічній ситуації, що склалася в країні, вельми процвітаючим сегментом ринку стали комісійні магазини. Великої конкуренції у цій сфері немає. Тому, за правильної та розумної організації, успіх підприємства забезпечений.

Але перш ніж зайнятися саме цим видом бізнесу необхідно розробити докладний план дій і визначиться зі специфікою комісійного магазину.

Безпосередньо від асортименту та роду товарів комісійного магазину залежить площа, транспорт та співробітники, які будуть необхідні.

Але, перш ніж міркувати про те, на що наголошувати, варто вибрати один з двох типів комісійного магазину.

перший тип: це коли магазин є своєрідним посередником між продавцем та покупцем. Грубо кажучи, товар знаходиться у вашому приміщенні, але залишається у власності продавця, коли, купується, магазин, за свої послуги отримує певний, раніше обумовлений відсоток. Іноді система розрахунків буває не процентною, а твердою і оплата за послуги фірми проводиться щомісяця або щотижня, поки предмет знаходиться на території магазину. Варто зауважити, що відсоткова система, найчастіше застосовна.

другий тип Організація роботи комісійного магазину відбувається за схемою продавець-магазин-споживач. Продавець пропонує свій товар не безпосередньо споживачеві, а комісійному магазину, який після придбання отримує всі права на товар.

До речі, друга схема роботи найчастіше прийнятна у випадку з предметами гардеробу або невеликими речами, а ось перший варіант завжди використовується при упорі на меблі, побутову техніку і так далі.

Не слід забувати і про те, що у разі орієнтації вашого комісійного бізнесу на невеликі предмети побуту, асортимент необхідно буде постійно оновлювати. Щоб наявність товарів не стало проблемою, можна не чекати поки люди самі прийдуть, а займатися пошуком і викупом цікавих для споживача, якісних речей (через газети з оголошеннями, дошки оголошень, інтернет портали). Цей варіант застосовний, для більших, громіздких товарів.

Комісійний магазин, цей той варіант бізнесу, який орієнтований на стабільний і постійний дохід, швидких і величезних доходів у ньому не отримати, але при правильній організації магазин буде самоокупним, успішним і спокійним, а це, дуже важливо в сучасному, неспокійному світі.

Автор: Олександр Бєлов