30-04-2018

Неписані правила бізнесу

правила бізнесу

У бізнесі, як, втім, та інших сферах діяльності, діють неписані правила та норми, яких слід дотримуватись. Ось кілька із них.

Дрес-код. Чи не переоцінюйте свої можливості. Одяг так само важливий, як і дії. Якщо хочете привернути увагу колег чи начальства, постарайтеся виглядати трохи «краще», ніж вони. Запам'ятайте: ходити у витягнутих светрах та рваних джинсах можуть дозволити собі, мабуть, програмісти. Правило не діє також, якщо у вас власний бізнес.

Ніколи не критикуйте колег під час нарад. Якщо ваш колега висловився, на вашу думку, нелогічно, судити його – не ваша справа. Якщо ж ви сам керівник, а інший начальник запропонував ідею, що викликає жах, не нервуйте і не рубайте з плеча. Нехай цю відповідальність бере на себе хтось інший. Ви, у свою чергу, можете висунути свої пропозиції, як змінити висловлену ідею. Пропозиції, хороші вони чи погані, постійно змінюються, головне – це зберегти добрі взаємини у колективі.

Ніколи не сідайте на нараді біля генерального директора. Увійшовши до конференц-зали, привітайтеся, представтеся і сядьте хоча б на два стільці далі від директора. Сівши поруч, ви точно не дочекаєтесь підвищення по службі або збільшення зарплати.

Є приказка: якщо ви на роботу приходите пізніше за всіх, ви займаєте високу посаду. Ніколи не користуйтесь своїм становищем і не поводьтеся невиховано чи грубо.

У вас є Ментор? Чудово! Радники можуть дати вам додаткову інформацію, проконсультувати з питань, що вас хвилюють, і налаштувати на роботу. Але запам'ятайте: якщо хочете мати хорошого наставника, станьте наставником для інших.

Ніколи не користуйтесь ідеями інших. Чи то ваш колега, генеральний директор чи начальник відділу – власник вкраденої ідеї вам цього ніколи не простить.

Не ігноруйте негативні сторони. Звісно, ​​всі ми хочемо чути лише добрі новини. Хороші новини бувають цікавими, а погані – важливими. Спілкуючись із клієнтами, обговорюйте не лише плюси, а й мінуси. Відвертість та чесність у бізнесі понад усе.

Автор: Олександр Бєлов