29-01-2014

На що звернути увагу, орендуючи приміщення під офіс

На що звернути увагу

При пошуку приміщення для оренди офісу, кожен намагається знайти таке, де вже зроблено ремонт, є в наявності всі необхідні меблі та стаціонарний телефон, а також є місце для паркування. Коли укладається договір на оренду офісів, саме ці деталі привертають увагу.

У договорі має бути повна інформація про необхідну кількість телефонних ліній, про швидкісний інтернет, про кількість паркувальних місць, на які може розраховувати компанія. Коли відбувається укладення договору оренду офісних приміщень, то практикуються звані страхові депозити. У цьому і є їхня відмінність від інших орендних договорів. Розмір суми страхового депозиту завжди визначає розмір плати за оренду, це може бути 1 місяць або 3. Це служить орендодавцю як завдаток, а також гарантує благонадійність орендаря. Орендареві сума не повертається, а йде в рахунок майбутньої оплати.

Якщо орендар укладає договір на оренду офісного приміщення на тривалий термін, наприклад, до 5 років, для нього це дуже вигідно. Це не загрожує йому підвищенням орендної ставки, але цей договір підлягає такій процедурі, як проходження державної реєстрації. Насправді найчастіше відбувається укладання договорів на 11 місяців, які згодом переукладають. На який би термін не полягала оренда, у договорі завжди відображається вартість за один метр та обов'язково за весь рік.

У договорі завжди має бути детально описане приміщення, що орендується, з точним зазначенням адреси. Повинна бути вказана площа (наприклад, оренда приміщення 100 кв.м), кількість кімнат та інші характеристики, завдяки яким надалі можна буде ідентифікувати це приміщення.

Ретельній перевірці підлягають усі дані та відомості, зазначені у документах на право власності. Якщо є неточності, договір можна визнати недійсним.

Перш ніж укладати орендний договір, обмовте та зафіксуйте орендну ставку. Обговорюється конкретна сума, обумовлюються послуги, страховка та офісна охорона, оплата послуг телекомунікацій, прибирання приміщень. Якщо договір містить один пункт і стосується оплати комунальних платежів, тоді це викликає підозру і суд може визнати його недійсним.

Питання ремонту також необхідно обговорити. Після закінчення терміну дії договору потрібно звільнити приміщення офісу та вивести з нього все своє майно. Якщо в приміщенні, що орендується, були здійснені невіддільні поліпшення, то все це обговорюється окремо.

Автор: Олександр Бєлов