29-10-2021

Як грамотно вибрати хорошого рієлтора

ріелтор

На одеському ринку нерухомості ріелторські послуги представлені у широкому асортименті. Незважаючи на це, хорошого спеціаліста знайти досить складно. За порадою експертів необхідно звертати увагу на важливі фактори, які допоможуть у здійсненні правильного вибору.

Наявність практичного досвіду

Йдеться не лише про кількість років, протягом яких агент присутній на ринку нерухомості, а й про кількість успішно укладених угод. Необхідно подивитися, в якому напрямі працює спеціаліст. Він може займатися орендою чи чистим продажем. Його спеціалізація здійснюється на ринку комерційної нерухомості або фахівець займається вторинним житлом. З кожною вдалою угодою агент набирається дедалі більше досвіду, вирішуючи різні юридичні та практичні завдання. Згодом він стає справжнім експертом у своїй справі.

Отримання гарантованого результату

Може зустрітися такий фахівець, який працює лише заради власної вигоди. Наприклад, він клієнту пропонує ті об'єкти, з яких може отримати непогану комісію. Прагнучи швидкого закриття угоди, він надає покупцю необ'єктивну інформацію. У деяких агентствах робота побудована за чітко сформованими схемами. Вони, швидше за все, не знайдуть відображення побажання продавця.

В усі нюанси не присвячуватиме клієнта жоден агент. Тому на перший план постає необхідність озвучування всіх моментів під час проведення угоди. Фахівець повинен чітко уявляти своє завдання. Він повинен ознайомити клієнта з тим, як він планує досягати очікуваного результату.

Кожен момент має знайти своє відображення у договорі у вигляді окремого пункту. Іноді доводиться агенту вірити на слово, тому потрібне максимальне підключення своєї проникливості. Краще звертатися у велике та надійне агентство нерухомості. Як правило, у таких конторах усі співробітники проходять навчання. Вони є справжніми фахівцями у справі досягнення результату. Усі угоди, що укладаються через такі агентства, підлягають багатоступінчастому контролю. Це робиться для того, щоб не ризикувати репутацією компанії. Це є гарантом якості виконуваних робіт.

Не треба шукати фахівців із найменшою комісією. Завжди треба пам'ятати про те, що дешевизна не завжди адекватна якості. Краще в ціні орієнтуватися на середні показники ринку.

Спеціаліст повинен клієнту надавати звітність

Замовник повинен бути знайомий з усіма нюансами ціноутворення всіх етапах здійснення угоди. Сучасні агенції завжди надають клієнтам звітність. Вони можуть мати різний формат про виконану роботу. Це підвищує довіру клієнта до компанії. Необхідно постійно цікавитись про кількість дзвінків та переглядів, отримувати відомості про їхню ефективність.

Інтереси клієнта завжди повинні бути на першому місці. Агент повинен завжди бути на стороні клієнта та вставати на захист його інтересів. Перед початком роботи важливо докладно обговорити всі умови. Грамотний експерт докладно описує клієнту існуючу ринкову ситуацію.

Автор: Олександр Бєлов