27-11-2017

Навички професійного бізнесмена

успішний бізнесмен

Розмова піде про те, чи можете ви змінювати «світ на краще» чи ні і про ключові навички, необхідні для того, щоб бути успішним бізнесменом.

Так, варто відразу обмовитися, подальші пропозиції – це не твердження, а особисті роздуми та висновки, які не претендують на істину в останній інстанції.

Професіоналізм бізнесмена може відбиватися одним із трьох його skill-ів:

  1. реалізувати ідею.
  2. Відчути тренд.
  3. Створити тренд.

Володіти можна не одним із цих skill-ів, а будь-яким набором з них, або навіть усіма відразу. Але це зовсім різні навички.

Реалізувати ідею має вміти будь-який top-manager, не кажучи вже про бізнесмена. Інакше й до бізнесу не варто підходити. Але є нюанс.

Можна зауважити, що вміння реалізувати ідею більше підходить середньому та глобальному бізнесу. Виходить, що для малого бізнесу зовсім і необов'язково вміти правильно вибудовувати бізнес. У цьому, до речі, і полягає принципова відмінність підприємця від підприємця. Бізнесмен будує бізнес, а підприємець рухається в правильному напрямку бізнесу.

Відчути тренд може лише той, хто має повний порядок з інтуїцією. І якщо у вас її немає, то й ринок ви не можете відчувати. Ідеальна якість для малого бізнесу.

А ви що думали? Що все інновації робить великий бізнес? У Радянському Союзі, можливо, так саме і було. Але в усьому світі – ні. Дрібний бізнес робить інновації, і якщо вони виявляються вдалими, великий бізнес вкладається у них та розвиває.

Це знову ж таки не означає, що якщо у вас «ніс за вітром», то вам пряма дорога в ІП (індивідуальні підприємці). Ні, вчитеся будувати більший бізнес, і можете досягти чогось тільки не побажаєте.

Але, знову ж таки, вміння відчувати тренд та вміння реалізувати ідею, це абсолютно різні якості особистості. Хоча ніхто не скасовував їхньої одночасної наявності.

Більше того, саме тут важко сказати, яка якість краща, корисніша чи ефективніша, оскільки жодна з них не є «просунутішою» версією іншої.

І, нарешті, вміння створювати тренд. Насправді, будь-яка ваша конкурентна перевага може дозволити вам створювати нові ринки:

Можливо, ви месія та можете повести за собою народні маси.

Можливо, у вас набір відпрацьованих технологій по «затуманюю мізків» та великий штат «євангелістів».

Можливо, у вас стільки грошей, що кожен готовий танцювати "під вашу дудку" і т.д.

Але, знову ж таки, є нюанс.

Є упередження, що кардинально змінювати ринки можуть лише великі компанії:

  • з величезною "грошової подушкою";
  • з нескінченним набором психосемантичних технологій;
  • з великим штатом співробітників.

Це знову ж таки не означає, що одна людина не може змінити світ. Ні, може, але йому буде дуже важко. Якщо, звісно, ​​він не:

  • місія;
  • геніально розумний;
  • чи незліченно багатий.

Тобто навичка створювати ринки стоїть на рівень вищий, ніж навички реалізувати ідею та відчути тренд. Дуже багато людей, які вміють (або їм здається, що вони вміють) відчувати тренд.

Ще більше людей, котрі вміють (або заявляють, що вони вміють) реалізовувати ідею. Але не існує людей, які поодинці можуть змінювати ринки.

Більше того, для наявності (або за наявності) навички створювати тренди, зовсім не обов'язково відчувати тренд. Ви просто берете і нав'язуєте його решті (якщо, звичайно, вмієте). В рамках окремого продажу це зробити нескладно. Але в рамках цілого регіону чи навіть країни це вже мистецтво…

Автор: Олександр Бєлов