26-06-2019

Як відкрити магазин фруктів та овочів

магазин фрукти овочі

Сьогодні зайнятися бізнесом прагнуть багато і особливих перешкод цьому немає. Головне бажання, працьовитість та початковий капітал.

Головне, так це визначитися, чим зайнятися, оскільки ніш більш ніж достатньо. Виникає питання: самому вигадати те унікальне, що зацікавить споживача і допоможе заробити або використати вже поширену ідею.

Давайте розглянемо, що буде цікавим для споживача незалежно від ситуації в країні. Звісно – це товари першої необхідності – продукти харчування. У цій статті ми приділимо увагу моментам відкриття магазину фруктів та овочів.

Для початку бізнесу необхідно орендувати торгове приміщення. Звісно, ​​прибуток залежить від місця розташування торгової точки. Для такого магазину підійде спальний район – напрацюються постійні покупці. А також жваві місця: метро, ​​торговельні центри, ринок.

На наступному етапі необхідно зареєструватися як підприємець і отримати дозвільні документи на продаж овочів і фруктів. Тільки після цього можна братися до закупівель.

Перш за все, потрібно розглянути низку оптових баз або прямі поставки з села і вибрати кілька постійних постачальників для себе. За тривалої співпраці вони можуть робити знижки як постійним клієнтам.

У спеціалізованому магазині товар має бути якісним, завжди свіжим, тоді клієнти будуть постійними. Звичайно, овочі та фрукти – це товар, що швидко псується, тому немає сенсу закуповувати великими партіями. Необхідно ретельно стежити за товарами і знижувати ціни на овочі та фрукти, які починають псуватися, щоб потім не відправляти їх на смітник.

асортимент магазину

Асортимент товару може бути найрізноманітніший, крім овочів та фруктів, можна додати соки, сухофрукти та консервацію.

А також велике значення має атмосфера в магазині, а саме акуратно розкладений товар, у приміщенні повинен дотримуватися температурний режим, щоб узимку продукти не замерзли, а влітку не сильно псувалися.

Ну і головна особа вашого бізнесу – продавець. Фруктувальник повинен бути охайним, уважним, товариським і ввічливим.

А якщо раптом виникне спірна ситуація і клієнт буде незадоволений якістю товару, то необхідно його обміняти чи повернути гроші, тоді покупці обов'язково повертатимуться у Ваш магазин знову і знову.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал про те, як залучити більше покупців до квіткового магазину.

Автор: Олександр Бєлов