23-05-2016

Як зустрічати покупців

рукостискання

Ми знову і знову чуємо, причому в будь-якому контексті, що ніколи не буває другого шансу справити гарне враження. І цей вислів особливо доречний, коли йдеться про продаж. Ділові відносини часто повністю ґрунтуються на враженні від першого знайомства або від вітання. Ваша манера вітати покупців розповідає їм про те, хто ви і як ви налаштовані, у такий спосіб вони оцінюють, на яке обслуговування вони можуть розраховувати.

Перед зустріччю з покупцем налаштуйтеся позитивно. Якщо ви працюєте у роздрібній торгівлі, зробіть це по дорозі на роботу або в момент, коли заходите до будівлі. Якщо ви обдзвонюєте людей – налаштовуйтесь перед кожним дзвінком.

Приготуйтеся вітати покупців, заздалегідь написавши свою промову або вивчивши політику компанії щодо вітання клієнтів. Якщо ви знаєте, як звати людину, звертайтеся до неї на ім'я.

Слідкуйте за ознаками того, які речі покупець вважає цікавими. Наприклад, зверніть увагу, яку машину водить ваш покупець, що на ньому надіто. Якщо з покупцем діти, нахилиться та поговоріть з ними.

Після того, як ви привіталися, скажіть пару фраз на життєві теми, наприклад про погоду. Почніть розмову про будь-що, за винятком того, що ви продаєте. Болтайте доти, доки покупець не посміхнеться, або не почне підтримувати розмову.

Уявляйтеся, простягаючи руку. Якщо покупець знає вас, потисніть йому руку і скажіть, що ви раді знову чи його бачити.

Запитайте, чим ви можете допомогти, а потім замовкніть. Багато продавців втрачають можливі продажі через те, що занадто багато говорять. Прагніть того, щоб говорив сам покупець, ставлячи йому навідні питання.

Автор: Олександр Бєлов