23-11-2017

Як ефективно розмістити рекламу про оренду квартири подобово

квартира подобово в Одесі

Щоб здати квартиру у подобову оренду, орендодавець зустрічається з необхідністю постійно рекламувати площу, що здається. Нині є лише кілька способів зробити це. Вони різняться за витратами на рекламу, контактною аудиторією та ефективністю. Давайте розглянемо ці методи.

Розклеювання оголошень про подобову оренду квартир

В цьому випадку вам необхідні: комп'ютер, принтер, людина, яка розклеюватиме оголошення.

Можливо, ви самі розклеюватимете їх? Або навіть замовляти друк даних оголошень? У будь-якому випадку ефективність цього способу, його ККД, не перевищує 12%. Так, саме не більше 12% користі від виконаної роботи: оголошення зірвуть, заклеять іншими. А кого вони приваблять? Мало хто цілеспрямовано шукатиме оголошення про здачу квартири в подобову оренду на зупинці. До того ж в оголошенні ви не зможете показати всіх переваг вашої квартири.

  1. Витрати: папір, клей, витратні матеріали, час.
  2. Контактна аудиторія: Випадкові перехожі.
  3. Ефективність низька.

Реклама у газети про оренду квартир на добу

Досить ефективний спосіб реклами, але і тут є свої мінуси:

  • обмежена цільова аудиторія. Вашими клієнтами будуть переважно мешканці міста, в якому виходить газета;
  • оголошення з фото коштують в 1, 5–2 рази дорожче за звичайні текстові;
  • необхідно щоразу відвідувати редакцію газети у тому, щоб дати оголошення.
  1. Витрати: вартість розміщення оголошення у газеті. Час.
  2. Контактна аудиторія: Мешканці міста, інколи приїжджі.
  3. Ефективність: середня.

Жива реклама подобової оренди квартир

Звичайно, якщо у вас всього одна квартира, купа вільного часу, і ви не бачите нічого поганого в тому, щоб стояти з рекламною табличкою десь на вокзалі або в аеропорту, то цей спосіб реклами для вас. Витрати: час.

  1. Контактна аудиторія: Приїжджі.
  2. Ефективність: середня.

Свій сайт в інтернеті про подобову оренду квартир

Дуже ефективний, але дорогий вид реклами. Інтернет упевнено лідирує серед джерел інформації. Сучасна людина не купуватиме газети чи навіть книги для отримання знань. Він просто увімкне комп'ютер або мобільник і знайде все, що йому потрібно в інтернет.

  1. Витрати: створення сайту, хостинг, доменне ім'я, просування, час.
  2. Контактна аудиторія: користувачі Інтернету.
  3. Ефективність: висока.

Служба чи агенція оренди квартир

Найефективніший спосіб. Вам не потрібно витрачати гроші на створення, просування та утримання сайту, але ви отримуєте контактну аудиторію навіть вище, ніж маючи свій сайт.

  1. Витрати: вартість вашої квартири за добу є вартістю реклами на місяць (це дешевше, ніж у газетах).
  2. Контактна аудиторія: користувачі Інтернету.
  3. Ефективність: найвища.

Автор: Олександр Бєлов