22-05-2017

Як правильно орендувати приміщення?

Оренда офісу в центрі Одеси.

З кожним роком зростає кількість приватних підприємців та компаній, які пропонують свої послуги народу. Для того, щоб цей бізнес був прибутковим, важливо не тільки мати клієнтську базу і грамотно складений бізнес-план, але й обзавестися приміщенням для роботи. Таким приміщенням, куди могли б приходити люди і консультуватися з питань, що цікавлять.

Офісне приміщення повинне розташовуватись у «людній» будівлі, а також воно повинно мати гарний інтер'єр та зовнішній вигляд. Але як правильно орендувати приміщення? Адже ризик натрапити на шахраїв дуже великий.

Оренда приміщень непросто підписання договору, це ціла історія між орендодавцем – людина, яка здає приміщення в оренду та орендарем – людина, яка винаймає приміщення.

Етапи оренди

Насамперед необхідно відразу обговорити термін оренди, щоб уникнути подальших конфліктних ситуацій між сторонами. Рекомендується винаймати приміщення на тривалий термін.

Надалі сторони укладають договір оренди. Це непросто папірець, у якому стоять підписи та обговорені терміни оплати. Цей договір засвідчується у спеціальній службі та має юридичну силу. Якщо виникне конфліктна ситуація (прострочена оплата оренди або несвоєчасне виселення з площі, що орендується), то будь-яка сторона договору може звернутися з претензією до суду. Слід уважно вивчити договір перед його підписанням та заздалегідь обговорити всі незрозумілі моменти.

Після укладання договору у спеціальній службі, він набирає чинності. І тільки в цьому випадку орендар може зайняти територію, що належить йому за договором.

Автор: Олександр Бєлов