22-06-2018

Як отримати максимальну ціну для вашого бізнесу в економіці, що падає?

чекбокс

Ви не змогли стати, власником успішної компанії, слідуючи натовпу. Ви інстинктивно знаходили можливості процвітати у кожній кризі, з якою ви зіткнулися. Тепер ви плануєте продати свою компанію. Але, з падаючою економікою, безперечно, найкраще призупинити будь-які плани продажу, поки ситуація не зміниться.

Падаюча економіка може бути найкращим часом для продажу бізнесу. Ось кілька причин:

  1. Розумні індивідуальні та корпоративні покупці розуміють, що найкращий спосіб зростання – це придбання прибуткових компаній, які допоможуть їхньому основному бізнесу процвітати. Вони розуміють, що мають скористатися можливістю, коли вона доступна, або взагалі ризикують втратити її.
  2. Рецесії або економічні спади не повинні впливати на ціноутворення в угодах із приватними компаніями.
  3. Менше прибуткових компаній перебувають на ринку в погані економічні часи, тому що традиційна мудрість диктує – ви не можете отримати високу ціну на низькому ринку.
  4. Серйозні покупці постійно шукають якісних можливостей придбання. Кількість покупців середнього бізнесу збільшується, оскільки все більше людей звільнено і/або передаються на аутсорсинг.
  5. Незалежно від економічних чи ринкових умов, власники бізнесу неохоче продають його, якщо не можуть отримати свою ціну.
  6. Ціни на бізнес визначаються рівнем очікуваних майбутніх доходів, що компенсує попередні результати, які могли бути менш зірковими.
  7. Можна отримати завтрашню ціну за свій бізнес, якщо вибрати покупця, який визнає можливість, яку надає ваш бізнес, і розглядає очікування майбутньої прибутковості при оцінці вартості підприємства.

Щоб отримати оптимальну ціну для бізнесу, незалежно від економічного стану, необхідно залучити покупця, який визнає можливість бізнесу. Ціни на бізнес зазвичай відображають сприйняття покупцем майбутніх доходів у їхній власності.

Різні покупці платять різні ціни, і лише правильний покупець заплатить правильну ціну. Правильний покупець визнає, що всі речі є помилковими, і бізнес, безумовно, покращиться і під його управлінням.

Щоб визначити свого ідеального покупця, зверніться до брокера, який знайомий із ринком вашого бізнесу. В ідеалі, цей професіонал надасть вам резюме покупців та рекомендації як довгострокові, так і короткострокові для підвищення вартості вашої компанії.

Іншими словами, переконайтеся, що можна отримати задовільний результат, перш ніж пов'язувати себе з контрактом на продаж.

Автор: Олександр Бєлов