22-02-2019

Велоінфраструктура в об'єктах офісної нерухомості

велопарковка

Незважаючи на початковий етап розвитку велоінфраструктури в Україні, попит на велопаркування також зростає. Вони забезпечують зручне розміщення велосипедів і при цьому займають мало місця.

Першу класифікацію офісних будівель Києва було розроблено у 2004 році Форумом операторів ринку нерухомості України та затверджено Торговою Палатою США.

Згідно з новою системою, всі критерії класифікації поділені на 5 основних функціональних груп:

  1. Місцезнаходження.
  2. Архітектурні особливості.
  3. Парковка.
  4. Інженерні системи.
  5. Управління будівлею.

Класифікація передбачає два варіанти виконання критеріїв:

  1. Обов'язкове.
  2. Рекомендоване.

Так, згідно з оновленою класифікацією, одним з рекомендованих параметрів паркування для офісних будівель класу А та класу B є наявність окремої велопарковки для орендарів.

При розробці офісних проектів девелоперам рекомендується передбачити велопарковки як перед будівлею (для короткого перебування), так і на критому паркінгу офісних будівель (для тривалого перебування), що сприятиме лояльності орендарів та відвідувачів БЦ.

Наприклад, одне автомобільне паркувальне місце може бути перетворене на паркування, імовірно, на 10 велосипедів.

Універсальні рекомендації для велопарковок

Гостьова велопарковка матиме попит при максимально близькому прихильності до головного входу будівлі. Невеликі офісні центри можуть задовольнити попит на паркування облаштувавши одну або кілька велосипедних стійок. У великих офісних центрах велопаркування можна обладнати біля кожного входу в кількості не менше 5 стійок (для розміщення 10 велосипедів).

Велопарковки для співробітників можна передбачити на автомобільному паркуванні офісної будівлі, в середньому для кількості від 10 до 30 велосипедів. При облаштуванні такої велопарковки рекомендується уточнити кількість працівників, які використовують bike to work та додати до цього показника 30-40%.

Необхідно враховувати, що велопарковка має бути перешкодою для пішоходів та інших видів транспорту.

Грамотна концепція велоінфраструктури, у тому числі велопарковка в офісній будівлі, має багато переваг:

  • підвищують лояльність насамперед орендарів офісної будівлі;
  • надають позитивний вплив на імідж девелопера (на даному етапі розвитку велоінфраструктури в Україні, впровадження велоінфраструктури – відмінна маркетингова подія);
  • велопаркування зовні та всередині будівлі, на додаток до автомобільних парковок, займають набагато менше місця.

Але слід також враховувати, що впровадження якісної велоінфраструктури є досить затратним, особливо для функціонуючих будівель.

раніше були визначено тенденції вплив офісного простору на робоче середовище.

За матеріалами Colliers