19-12-2011

Виділено найперспективніші сегменти комерційної нерухомості в Україні

Комерційна нерухомість

Найбільш сегментами, що розвиваються комерційної нерухомості в Україні досить швидко стануть рітейл-парки, аутлет-центри та ТЦ абсолютно нового покоління. Про це повідомили, в офіційному прес-релізі, учасники Ukrainian Real Estate Club, присвяченого майбутньому ринку нерухомості в Україні.

Крім того, вони вважають, що з'являться нові проекти вуличних ТЦ (street shopping malls). На європейському континенті, як підкреслили головуючі семінару, однією з нових концепцій вважається стік парк, відмінними рисами яких вважаються розміщення їх поза містом, дешевизна виставлених товарів, великі магазини з величезним вибором товару, цілеспрямований досить активний маркетинг, а також продумане планування та присутність великих парковок.

За словами Мігеля Лопеза, директора з торгівельної нерухомості компанії GFive Development, успішними на європейському континенті крім цього вважаються вуличні ТЦ, які є набором маркетів у центральних районах міст (street retail), які об'єднані в загальний комплекс торгівлі. Ці комплекси вважаються повноцінним ТЦ (торговий центр) із продуманим вибором орендарів, повним набором послуг для клієнтів та централізованим управлінням (відносини з орендарями, безпека, технічне використання, маркетинг тощо).

Рітейл-парки, за оцінками Мігеля Лопеса, вважаються дуже привабливою ідеєю. На його думку, для їх успіху необхідно досягти невисокої собівартості будівництва при збереженні хорошої якості будівництва. У ритейл парках потрібно використовувати правильну цінову політику: вартість продуктів просто має бути помітно менше, ніж у ТЦ (торговельний центр).

Щодо аутлет-центрів, ключами до успіху, повідомляє фахівець, вважаються вірний підбір орендарів та якісне високопрофесійне управління, що дає можливість послідовно здійснювати головну ідею аутлета – реалізація брендової продукції з постійними суттєвими знижками.

Досить важливим елементом нових видів ТЦ будуть інформаційні комунікації. Спеціальні екрани, системи звучання тощо. дасть можливість зорієнтувати клієнтів у великих торгових площах, прорекламувати ту чи іншу послугу та просто виконати шопінг комфортніше та приємніше.

Нагадуємо, серед усіх сфер ринку нерухомості в Україні сектор комерційної нерухомості став більш стійким до впливів економічної кризи 2008-2009 років. Як очікується DTZ, він показуватиме майбутнє підвищення у середньостроковому періоді одразу після стабілізації економічного становища в Україні та в усьому світі.

За матеріалами ЛIГАБiзнесIнформ.