19-12-2019

Три принципи вибору приміщення

офіс

При виборі приміщення для офісу важливо дотримуватись кількох правил, оскільки це безпосередньо впливає на успішність бізнесу. Зокрема, важливими є три фактори: прохідність, престиж і планування. Розглянемо кожен із них докладніше і спробуємо розібратися, що саме йдеться.

Прохідність

Оскільки йдеться не про житлову нерухомість, а про комерційну, цей фактор для деяких видів бізнесу є основним при виборі, оскільки тут головне – щоб були клієнти, а клієнти є там, де гарна прохідність.

Проте задля всіх видів бізнесу це актуально. Візьмемо, наприклад, магазин чи ресторан. Тут цей аспект дуже важливий, оскільки визначає кількість людей, які відвідуватимуть ці заклади. А якщо, наприклад, ви шукаєте приміщення для інтернет-магазину, то тут прохідність не має жодної ролі, оскільки клієнти приходять сюди зовсім іншим шляхом: через всесвітню мережу, а не через двері. Те саме стосується і офісів юридичних консультацій та інших подібних видів бізнесу. Сюди людина не зайде навмання, просто тому, що проходила повз. Тут набагато важливіше, щоб розташування біля приміщення було добрим. Це означає, що шлях до офісу має бути простим, мати хороший під'їзд, місце для паркування автомобіля, зупинку іншого громадського транспорту неподалік. Все це – запорука того, що клієнт вибере вас, а не конкурента лише тому, що до його офісу добиратися простіше.

Якщо співробітники офісу не спілкуються безпосередньо з клієнтами, а просто виконують свою роботу, зовсім неважливо, де буде розташований офіс. Тут головне – щоб зручно було добиратися самим співробітникам, а прохідність не має жодного значення.

Престиж

Часто розташування офісу говорить клієнту більше, ніж назва фірми та її діяльність. Якщо серйозна юридична фірма або креативна агенція, розрахована на елітну клієнтуру, зніме кімнатку в спальному районі під офіс, це призведе до плачевних наслідків для бізнесу. Найкраще, якщо це буде серйозний бізнес-центр у престижному районі чи центрі міста. Коли ж престиж не має особливої ​​ролі, не варто за нього переплачувати. Це актуально, наприклад, у випадку з вищезгаданим інтернет-магазином.

Планування

Все залежить від сфери діяльності, кількості працівників, стилю роботи компанії. Якщо у вашій діяльності важлива командність та спільна робота, потрібно підбирати одне велике приміщення, яке можна поділити на робочі зони умовними перегородками. Якщо ж ви, наприклад, займаєтеся справою, яка потребує максимальної концентрації співробітників, тут потрібний офіс, розділений на окремі кабінети. У компанії, яка займається продажем товарів телефоном, наприклад, важливо, щоб кожне робоче місце мало хорошу звукоізоляцію.

Ці та ще багато правил важливі при виборі приміщення під офіс, і якщо ви хочете, щоб ваш бізнес був успішним, не ігноруйте їх.

Автор: Олександр Бєлов