18-07-2018

Вибір бізнес-ідеї, яка підходить саме вам: 4 важливі питання

бізнес ідея

Для певного складу характеру людей, орієнтованих підприємництво, вигадування нових бізнес-ідей – це нескінченна гра. Ідеї ​​приходять у продуктовому магазині, у душі та за вечерею. Ви починаєте надто багато пропозицій із фразою: «У мене є бізнес-ідея».

Проблема з бізнес-ідеями полягає в тому, що ви можете думати про сотні з них, але вибираєте лише одну, на якій можна зосередитись.

Чи є ваш клієнт?

Отже, ви бажаєте відкрити веганський ресторан, який обслуговує дітей. Ви любите готувати. Ви любите дітей. За винятком однієї маленької речі: може бути недостатньо дітей-веганів, які перебувають у вашому місті, щоб ваша ідея була життєздатною. Знову ж таки, хто знає - може бути. Дуже важливо, щоб ви не захопилися своїми інтересами настільки, що заплющує очі на правду про те, хто і де ваша аудиторія. Натомість, коли у вас є хороша ідея, подумайте про те, чи буде досить велика клієнтська база для підтримки вашого довгострокового виживання та розвитку.

Чи буде Ваша бізнес-ідея актуальною протягом кількох років?

Звичайно, будь-хто може продавати лопати для снігу в хуртовину чи парасольки під час зливи, але що далі? Якщо ваша бізнес-ідея надто зосереджена тут і зараз, вона, можливо, не зможе вижити і процвітати. Хитрість полягає в тому, щоб визначити, чи відображається ваша бізнес-ідея в основній потребі чи бажанні. І, можливо, важливіше, потрібно буде визначити, чи має ваша бізнес-ідея достатню гнучкість для зростання та адаптації з часом. Маючи достатню кількість досліджень та спостережень за ринком, ви зможете отримати уявлення про довгостроковий потенціал своєї бізнес-ідеї.

Ви дійсно хочете керувати цим бізнесом²

Що може здатися веселішим, ніж працювати з солодощами? Рожевий глазур. Щасливі клієнтів. День народження. Але, хіба хтось не повинен пекти кекси о 3 годині щоранку? А як щодо інспекторів охорони здоров'я? Знайти співробітників, які працюватимуть на гарячій кухні в середині літа, теж непросто. Рідко будь-яка бізнес-ідея виявляється саме такою, якою ви її вважаєте.

Перш ніж приступати до будь-якого бізнесу, розумний підприємець знає, як добре і серйозно дивитися на те, що бізнес дійсно тягне за собою. Дізнайтеся кожен процес, який ваш бізнес буде виконувати, щоб точно зрозуміти, яку роботу ви робитимете. З'ясувавши, що це може бути не дуже цікаво для вас, ви заощадите багато грошей та сил.

Яка конкуренція?

Переконайтеся, що ви оцінили конкуренцію і знаєте, чи можете ви запропонувати щось оригінальне, найкраще чи дешеве, перш ніж приступити до своєї бізнес-ідеї.

Як тільки ви задали собі ці чотири питання і з'ясували, що задоволені відповідями, настав час розпочати складання бізнес-плану.

Автор: Олександр Бєлов