26-08-2011

Творчі ідеї для успішної комерційної нерухомості

комерційна нерухомість

Одне з основних правил успішного розташування комерційної нерухомості стверджує: що більше потік людей, які проходять повз, краще. Начебто з цим важко посперечатися. Проте слово «мимо» не може не хвилювати. Кожен підприємець зацікавлений у тому, щоб люди заходили, але не проходили, окинувши вітрину байдужим поглядом.

Виявляється потік народу, що проходить, не класифікується перевагою сам по собі. Істотно не стільки кількість людей, а й їхні переваги, справи, стиль життя, громадська приналежність тощо. Інакше кажучи, потрібно правильно вибрати той потік ймовірних відвідувачів, який найбільше підходить Вашому бізнесу, будь то ресторан або магазин. Безпосередньо він здатний принести найбільшу кількість продажів і підвищити прибуток Вашої справи.

Для деяких типів бізнесу дуже багатолюдні місця протипоказані. Наприклад, власник модного бутіка навряд чи придбає приміщення під магазин на привокзальній площі. Вокзали з їхньою суєтою та неакуратністю чітко не гармоніюють із шляхетністю високої моди.

Фірмам, що розповсюджують власну продукцію через консультантів (наприклад, це імениті бренди косметики), немає сенсу розміщувати офіс на площах і центральних вулицях. Придбати товар бажаючі зможуть через агентів компанії, і тому, можливість їх появи в офісі дуже низька. Втім, якщо купити приміщення в тихому районі неподалік центру та повісити витончену вивіску, це може допомогти створити необхідне почуття «обраності» та сформувати переконаність у сумлінності до торгової марки.

На описаному прикладі можна стверджувати, що розташування офісу не тільки інструмент збільшення доходу, але може бути іміджевою компонентою.

У гонитві за авторитетом

Втім, підбираючи нерухомість тільки за способом уявлення компанії як респектабельної і солідної, також можна зробити прорахунки. У гонитві за неймовірною «крутістю» офісу легко і забути про те, що витрати повинні залишати місце для доходів.

Так, лідером серед популярних типів офісу вважається куплений старовинний особняк. Невеликі будинки з незабутньою архітектурою, що знаходяться в історичних центрах мегаполісів, є ласим шматочком для представників великого бізнесу. Хоча слід пам'ятати, що далеко не будь-яка компанія дозволить собі таку розкіш. Тому що доведеться купити будівлю, яка буде продана за досить високою (часто – завищеною) вартістю, а також доведеться оплачувати і територію в історичному центрі мегаполісу, і ремонт будівлі та її комунікації. Ймовірно, що продавець особняка, маючи кілька клієнтів, проведе свого роду аукціон. Внаслідок чого, до всіх витрат на купівлю будівлі, доведеться додати ще й надбавку, здатну схилити господаря до Вашої пропозиції.

Отримавши документи, згідно з якими будівля – Ваша власність, не поспішайте радіти. Відразу ж зв'яжіться з фахівцями, які розрахують вартість реконструкції будівлі, складуть кошторис витрат і графік ремонту. Ці кроки допоможуть зробити досить акуратний і солідний офіс, який не поглинає більшу частину прибутку. Тобто такий варіант, який Вам насправді можливий. І не давайте волю амбіціям. Занадто представницька нерухомість може виявитися безглуздою. Про успіх Вашого бізнесу розкажуть не золочені леви на фасаді будівлі, а кількість задоволених клієнтів, що збільшується.

Дрібка креативу

Зробити незвичайне поєднання спецій, що надає страві особливого, незабутнього смаку, - це справжнє вміння. Хоча варто перестаратися навіть із найрозкішнішою композицією - і вона сниться у жахливому сні. Так само справа і з архітектурними і дизайнерськими вишукуваннями. Безсумнівно, коли мова зайде про будівництво особистого офісного приміщення, ви запросите професійного, що викликає повагу та довіру архітектора. Набагато краще - популярного і вже заявив про себе модними та незвичайними проектами. Так чи інакше, чим відомішим буде Ваш архітектор, тим більше нововведень Ви від нього отримаєте.

Поганий той проект, у якому "не вариться" і сам замовник. Обговорюйте, створюйте спільно з архітектором, не посилаючись на те, що він – знаменитість, йому видніше. Не варто надрізати крила творчості, але й проекти будівель у вигляді вашої продукції відкидайте без тіні збентеження. Будинки у вигляді рулону туалетного паперу або флакончиків з духами, у кращому разі викличуть тихе хихикання партнерів та гучний сміх конкурентів. Геометрична простота та практичність, не позбавлена ​​індивідуальності – ось що вважається взірцем успішного офісу.

Підготував: Олександр Бєлов