16-11-2017

Як зонування торгового залу впливає на успішність бізнесу

магазин

"Біллі, де карта?" – так питав герой однієї книги, коли не міг знайти вихід із великого міста.

Щоб покупцям не довелося купувати картку під час відвідування вашого магазинуварто навчитися правильно зонувати торговий зал. Часто, відвідуючи сучасні супермаркети, губишся, куди піти та де знайти необхідний товар. Якщо ви хочете уникнути таких проблем – прочитайте нашу статтю.

Отже, кожен магазин, незважаючи на його розміри, мав бути поділений на певні зони. Розділити простір допоможе правильно підібране торгове обладнання або колірне рішення. Коли покупець входить до магазину, перше, що він має побачити, це вивіска, яка розповість де і що лежить. Тоді він знатиме, що тут представлений товар, який його цікавить.

Але тут варто враховувати ще одне правило. Уявіть, що ви прийшли з метою купити чашку. Бачите, що відділ посуду знаходиться через три ряди. Зрозуміло, що вам доведеться пройти через величезну кількість товару, перш ніж ви дістанетеся до мети. А психологія людини влаштована так, що якщо вона бачить, значить хоче купити. Ну як можна пройти повз апетитний тортик, на який сьогодні знижка 50 відсотків? Просто неможливо втриматись.

Використовуючи психологію продажів, можна значно покращити прибуток. Пам'ятайте, якщо підприємець вміє впливати на психологію людини, то, отже, він стоїть на півдорозі до успіху. Розміщуючи ходовий товар відразу при вході, ви відмовляєтеся від можливості показати клієнту, що є ще непогана продукція, яку також можна купити. Пам'ятайте, що кожна людина, яка переступила поріг вашого магазину, може стати покупцем. Просто варто правильно підійти до нього та правильно спланувати дії.

Насамкінець хочеться сказати, що на кожному ринку є свої лідери та невдахи. Використовуючи наші поради, ви ніколи не потрапите до іншої категорії. Адже з огляду на особливості психології та емоційний стан клієнта можна продати все. Все залежить від ваших особистих якостей та розуміння торгового процесу.

Автор: Олександр Бєлов