15-11-2013

Як відкрити бар?

лабіринт

На це питання може бути дуже багато відповідей, адже бари можуть бути дуже різними. Початковий основний капітал може варіювати від десятка тисяч до мільйона доларів. Виручка може бути великою, у тому числі і в барі, що мало відвідувається, також він цілком може бути безприбутковим, якщо, наприклад, персонал краде.

Відкрити власний бар рекомендується тим, хто вважає за краще мати справу не з паперовою роботою, а з людьми/суспільством. Потрібно підготуватися до численного проведення переговорів, а також до нетрадиційного робочого графіка. Більшість барів закінчують роботу дуже пізно - до 4 годин ночі. Звичайно, можна прийняти на роботу менеджера, але його спочатку потрібно навчити і переконатися в його порядності.

Чого очікувати?

Щойно відкриті бари можуть бути безприбутковими перші шість місяців, а на окупність вихідних вкладень може знадобитися від трьох до п'яти років. Більшість закладів закриваються, так і не окупив себе. Від чого багато хто зазнає невдачі?

Перший фактор - у них мало коштів, щоб утримувати бізнес "на плаву".

Другий чинник - недолік знань про цей вид бізнесу.

Якщо ви відносите себе до людей, які обирають роботу з перекладанням папірців, то відкриття бару – не ваш бізнес. У цій діяльності необхідно вміти розмовляти з людьми. Знайомство з власними покупцями може дуже підвищити рівень обслуговування.

Ще одна особливість, про яку повинен знати кожен, хто думає над відкриттям бару, це специфічний робочий графік. Цілком можливо, що потрібно працювати до 4 години ночі досить довгий час - поки ви не створите бізнес-процеси, не підберете і вивчіть персоналу.

Зорієнтуєтеся, який саме вид бару кращий. Можна відзначити деякі види барів для відкриття: бар «по-сусідству», пивний бар, спортивний або караоке-бар. У кожного з них власні запити до стартових станів, приміщень, персоналу та у кожного свої відвідувачі.

Відвідувачі

Наприклад, вашими цільовими покупцями можуть стати люди віку 30-50 років, з місячним доходом більше 1000 $, яким привабливий джаз. Всі ваші наступні дії будуть злагоджені з цільовим ринком, тому переконайтеся, що вибрали його правильно.

Після визначення цільової категорії необхідно розробити раціон та вибрати обладнання для бару залежно від відвідувачів. Перегляньте спеціальні журнали та інші послуги, які дають дані про переваги в їжі та напоях різних груп потенційних покупців. Також дуже багато інформації можна отримати від постачальників.

Категорія цільових покупців необов'язково має бути одна. Можете займатися обслуговуванням професійної клієнтури вдень, а галасливих учнів - у ніч.

Користуйтеся рекламними дослідженнями розумно і відкрийте бар, який зможе обслуговувати кілька цільових груп, забезпечуючи величезну виручку.

Шлях до тріумфу

Робота "за лаштунками" включає системи відстеження напоїв та їжі. Яку суму гості мають сплатити бармену/офіціанту і яку вони повинні вам? Така система, безперечно, допоможе з'ясувати які з напоїв і що з їжі найбільше добре продається.

Серйозною проблемою у підприємців-власників барів, можливо крадіжка. При цьому вона може бути як очевидною (крадуть кошти), так і прихованою (в напої додають не такою мірою інгредієнти або не кращої якості). З цим потрібно боротися за допомогою серйозної системи контролю. Крім цього, можна ділитися з барменами прибутком з продажу міцних напоїв. Однак, як не сумно, на 100% анулювати крадіжки не вийде. Такою є специфіка бізнесу.

Як правильно вибрати місце для відкриття

Вибір місця для відкриття бару необхідно робити залежно від того, як бажаєте, щоб бар виглядав, що ви хочете продавати і яких покупців залучати. Також потрібно зробити свій вибір залежно від того, чи бажаєте ви придбати приміщення, або орендувати. І знову, все перебуває у тісному зв'язку від бюджету. В результаті необхідно дізнатися, як поєднати теорію та місцезнаходження з більшою корисністю.

Є кілька теорій при виборі приміщення для бару

Вибрати місце на живій вулиці з величезною прохідністю людей. Переваги такого розташування очевидні, проте, ціна досить дорога. З іншого боку, можна відкрити бар у найменш прохідному місці, а заощаджені кошти направити на рекламні акції.

Ви повинні враховувати такі складові: наявність безпеки та паркування, загальнодоступність для гостей.

Слово «місце» може означати дві різні речі – де розташовується бар біля (центральний район, спальні райони тощо.); щодо відвідувачів (Попутно? Або їм необхідно навмисне доїжджати?)

Звичайно ж, можна знайти чудове місце, але воно не стане успішним. Для прикладу, якщо ви відкриєтеся як єдиний спорт-бар поблизу стадіону, ви повинні "плескатися в прибутку" після будь-якого змагання або спорт-події. Однак якщо співробітники крадуть, сервіс не такий гарний, ви незабаром побачите плачевні результати. Хороше місце - це ще не результат тріумфу.

Найменування

Коли справа сягає найменування барного закладу, фахівці діляться на кілька категорій. Перші говорять, що ви багато діяли, тому можете називати його, як хочете. Другий підхід до назви говорить, що назва - перша і основна форма реклами барного закладу. Ви можете дізнатися багато нового про неймінгу, прочитавши замітку про те, як називається компанія.

Просування

Винятково ефективна реклама – це пряма реклама. Якщо бар не рекомендують друзям, означає, що у нього серйозні проблеми.

Рекламою також може бути успішне становище бару. Якщо він розміщений на вулиці, що проходить, то дуже багато людей з'ясують про нього і стануть вашими гостями.

Якщо ж ви вирішили заощадити на оренді (або придбанні) приміщення, то вам необхідно максимальну увагу приділити маркетингу. Підійде практично все: реклама в друкованих виданнях та журналах, інтернет, листівки, рекламні акції та ін.

Автор: Олександр Бєлов