15-03-2017

Типова бізнес-модель для торгової нерухомості малоефективна

люди на тлі будівлі

Типова бізнес-модель для об'єктів торговельної нерухомості, яка приносила плоди багато років – побудувала ТЦ, здала в оренду площі, отримуєш прибуток – на сьогоднішній день малоефективна, оскільки в галузі почалися серйозні трансформації.

В Україні, як і у всьому світі, спостерігається margin compressionп. У світі фізична дистрибуція товарів, яка відбувається через торгові центри, перестала бути лише дистрибуційним ланцюгом. Фізичний офлайн-магазин перетворився на медіаканал, де покупець може придбати все, що завгодно. Електронна комерція зростає на 25% на рік.

Традиційні показники для аналізу бізнес-моделі розвитку об'єкта торгівельної нерухомості (величини орендних ставок та трафік) вже не є такими однозначними для оцінки успішності об'єкта. Трафік навіть може вводити в оману.

Тепер для оцінки успішності об'єктів торгової нерухомості потрібно враховувати зміни в галузі, глибше вивчати бізнес-модель рантьє, зміни показників у динаміці, стратегію розвитку об'єкта, якість управлінської команди, здатної розвивати бізнес та забезпечити досягнення планових показників.

За матеріалами ZAGORODNA.COM.