11-01-2017

Як залучити покупців до вашого комісійного магазину?

покупці у магазині

Якщо ви збираєтеся відкрити комісійний магазин, ви вже ретельно вивчили схему його роботи. Для майбутніх підприємців не є секретом, що у підприємства два типи клієнтів – люди, які бажають продати речі та люди, які планують придбати дешеві, але якісні товари. А ось, що потік продавців практично не вичерпується, тоді як покупці будуть вашими гостями набагато рідшими, мало хто знає. Але ж кожна проблема має рішення? Відповідь – так!

Вам пропонуються досить прості, але вкрай важливі фактори, які в майбутньому суттєво вплинуть на кількість покупців, а отже, прийдуть до вас на виручку.

1. Обстановка, дизайн та атмосфера у вашому комісійному магазині. Якщо покупцю не сподобався зовнішній вигляд вашого магазину, внутрішня обстановка чи запах усередині – швидше за все, він до вас не повернеться. Зробіть все, щоб покупцям було комфортно – хороший ремонт, вентиляція, зручне розташування стелажів – і можете сподіватися, що вони стануть вашими постійними клієнтами.

2. Ретельно продумайте асортименти товарів комісійного магазину. Дотримуйтесь оптимального рівня вартості та якості пропонованих товарів – саме це буде привабливим для покупців. Враховуйте особливості товарів, якими торгуєте: якщо ви продаєте одяг, він має відповідати сезону.

3. Тепер про розташування речей. Врахуйте, що товар необхідно розкладати так, щоб найбільш якісні та привабливі товари одразу ж траплялися на очі вашим клієнтам. У відвідувачів має бути хороший огляд. І в жодному разі не ставте кошики, де речі лежатимуть купами: по-перше, клієнти просто не захочуть витрачати час на те, щоб знайти щось потрібне, а по-друге, це серйозно знизить рівень вашого магазину в їхніх очах.

4. Оновлення асортименту комісійного магазину. Якщо товари на вітринах вашого комісійного магазину оновлюватимуться швидко – це буде головним стимулом для покупця приходити до вас якнайчастіше. Розглянемо приклад: людина зробила у вас покупку, товар їй сподобався, і він вирішує відвідати вас знову, наприклад, через місяць. Але якщо він прийде і побачить той же асортимент, наступного разу він вирішить відвідати вас вже через півроку.

5. Не давайте товару залежуватись. У цьому вам допоможе знижка – товар зі знижкою швидше буде куплений, звільниться місце для нового. Знижки та акції створюють ґрунт сприятливому ставленню до магазину у покупців, які обов'язково поділяться інформацією про місце з друзями та знайомими – це прихований, але потужний рекламний фактор.

І, насамкінець, найважливіший чинник: не забувайте про рекламу. Реклама – ключовий двигун торгівлі. Головне розробити грамотну маркетингову стратегію, яка справді буде результативною.

Автор: Олександр Бєлов