11-10-2018

Здаєте квартиру в оренду: як часто рекомендується відвідувати її

відвідування квартири

Здаючи вільне житло в оренду, кожен власник починає переживати за збереження квартири та майна, що перебуває в ній. І щоб утримувати ситуацію під контролем, орендодавці періодично відвідують свої квартири. Однак часті візити власників не дуже подобаються їхнім орендарям.

Так з якою періодичністю потрібно перевіряти квартиру, щоб не здатися нав'язливим і не зашкодити своїм орендарям.

Такі візити насамперед служать з метою перевірки стану майна та квартири загалом. Одні власники воліють відвідувати квартиру 1 раз на місяць, коли приходять по гроші, а інші заглядають частіше. Особливо це трапляється, коли у власника зберігаються в квартирі, що здається, особисті речі, за якими він власне і приходить. А якщо оплата здійснюється за безготівкою на банківську карту, то деякі власники і зовсім вкрай рідко відвідують квартиру, забуваючи про те, що мета візиту полягає не тільки в отриманні грошей, але і в першу чергу в перевірці стану квартири. Наприклад, чи не з'явилася у ванній кімнаті пліснява, скільки людей проживає в ній та інше.

Однак людина, яка регулярно платить і не дає приводу для занепокоєння, може насторожити часті відвідування і може навіть відбити бажання для довгострокового співробітництва. Отже, необхідно знайти золоту середину, яка дозволить власнику належним чином дбати про квартиру, і особливо не турбувати орендаря.

Варто відзначити, що візит 1 раз на місяць – багато. Достатньо відвідувати квартиру 1 раз на 2 місяці. Що стосується більш тривалої відсутності, то це не найкраще рішення, оскільки, наприклад, якщо на стінах почне з'являтися грибок або пліснява, то за тривалу відсутність може сильно поширитися. Внаслідок чого боротися з ним буде складніше. Якщо ж ви будете здійснювати періодичні відвідування раз на кілька місяців, то можете помітити різноманітні проблеми, і вам буде набагато легше на ранньому етапі з ними впоратися або запобігти їх розвитку. Якщо будь-які проблеми або несправності трапилися з вини орендаря, ви маєте право вимагати, щоб він усунув їх і надалі не допускав їх утворення. Якщо йдеться про поломку побутової техніки чи псування майна, то її ремонт чи вартість ви маєте право відняти з оплати.

Дуже важливо при цьому кожен візит спланувати та погодити з орендарем, щоб не застати його зненацька. Попереджати треба хоча б за кілька днів до відвідин. А також намагайтеся уникати тих моментів, коли ви перебуваєте в даному районі і повідомляєте орендарю, що через кілька хвилин заїдете до нього. Адже в орендаря в цей момент можуть бути гості, він може затриматися на роботі або зайняти іншими не менш важливими справами.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал про те, чи варто довіряти словам, коли йдеться про оренду житла?

Підготував: Олександр Бєлов