Огляд ринку готельної нерухомості (2018)
Компанія JLL провела аналіз ринків готельної нерухомості у Росії, Україні, Грузії, Азербайджані, Вірменії, Білорусі, Казахстані, Киргизії, Молдові, Таджикистані, Туркменістані, Узбекистані, країнах Прибалтики щодо виходу нових брендованих об'єктів у 2018 році.
Загальна кількість готельних номерів в аналізованих регіонах склала 8. Найбільше відкрито брендованих готелів за кількістю номерів (022) в Росії. Рекордний показник пов'язаний із проведенням чемпіонату світу з футболу у цій країні.
До трійки лідерів з відкриття номерів увійшли Грузія та Україна – 807 та 591 номерів відповідно.
Серед міст найбільше відкрито нових номерів у Москві та області – понад 1,7 тис. На другому місці Київ – 591, а на третьому Санкт-Петербург – 539.
Трійка лідерів за кількістю відкритих номерів серед брендів має такий вигляд: на першому місці – AccorHotels з 1,4 тис. номерів, на другому – Azimut Hotels (1,3 тис. номерів), на третьому – Marriott International (1,2 тис. номерів) ).
Країна | Відкрито |
---|---|
Росія | 5 683 |
Грузія | 807 |
Україна | 591 |
Вірменія | 470 |
Казахстан | 351 |
Білорусь | 120 |
Місто | Кількість номерів |
---|---|
Москва | більше 1,7 тис. |
Київ | 591 |
Санкт-Петербург | 539 |
Єреван | 470 |
Тбілісі | 402 |
У 2019 році готельні оператори збережуть темпи відкриттів та планують вивести на ринок близько 8 тис. брендованих номерів. Вперше частка Росії у цьому обсязі становитиме менше 50% або менше 3,8 тис. номерів. На другому місці залишиться Грузія (майже 1,6 тис. номерів), а на третє повернеться Казахстан (понад 900 номерів).
Раніше повідомлялося про підсумки І півріччя 2018 року на ринку готельної нерухомості.
За матеріалами JLL