Огляд ринку готельної нерухомості (I півріччя 2018)
Компанія JLL провела аналіз ринків готельної нерухомості в Росії, Україні, Грузії, Азербайджані, Вірменії, Білорусі, Казахстані, Киргизії, Молдові, Таджикистані, Туркменістані, Узбекистані, країнах Прибалтики щодо виходу нових брендованих об'єктів у І півріччі 2018 року.
Загальна кількість готельних номерів в аналізованих регіонах склала 3. Найбільше відкрито брендованих готелів за кількістю номерів (830) в Росії. Рекордний показник пов'язаний із проведенням чемпіонату світу з футболу у цій країні.
До трійки лідерів з відкриття номерів увійшли Україна та Грузія – 283 та 280 номерів відповідно.
Серед міст найбільше відкрито нових номерів у Москві та області – 1078. На другому місці Санкт-Петербург – 539, а на третьому Київ – 283.
Трійка лідерів за кількістю нового номерного фонду, що планується, серед брендів виглядає так: на першому місці – Marriott c 2,1 тис. номерів, на другому – IHG (майже 1,8 тис. номерів), на третьому – Accor (близько 1,4 тис. номерів) · Номерів).
Країна | Введено | відкриється |
---|---|---|
Росія | 2777 | 3158 |
Грузія | 280 | 726 |
Казахстан | 117 | 886 |
Вірменія | 114 | 547 |
Литва | 199 | 160 |
Україна | 283 | 65 |
Білорусь | 297 | |
Азербайджан | 86 |
Місто | Кількість номерів |
---|---|
Москва та МО | 1078 |
Санкт-Петербург | 539 |
Київ | 283 |
Тбілісі | 280 |
Вільнюс | 199 |
Самара | 195 |
Калінінград | 162 |
Єлабуга | 134 |
Новоросійськ | 125 |
Алмати | 117 |
Географія інтересів міжнародних готельних операторів стає дедалі ширшою. Ринки великих міст починають насичуватись, а туристів та ділових людей, все частіше цікавлять нові, незвідані напрямки. Тому міжнародні готельні бренди йдуть за своїми потенційними клієнтами.
За матеріалами JLL