13-07-2018

Огляд ринку готельної нерухомості (I півріччя 2018)

Готель Брістоль в Одесі

Компанія JLL провела аналіз ринків готельної нерухомості в Росії, Україні, Грузії, Азербайджані, Вірменії, Білорусі, Казахстані, Киргизії, Молдові, Таджикистані, Туркменістані, Узбекистані, країнах Прибалтики щодо виходу нових брендованих об'єктів у І півріччі 2018 року.

Загальна кількість готельних номерів в аналізованих регіонах склала 3. Найбільше відкрито брендованих готелів за кількістю номерів (830) в Росії. Рекордний показник пов'язаний із проведенням чемпіонату світу з футболу у цій країні.

До трійки лідерів з відкриття номерів увійшли Україна та Грузія – 283 та 280 номерів відповідно.

Серед міст найбільше відкрито нових номерів у Москві та області – 1078. На другому місці Санкт-Петербург – 539, а на третьому Київ – 283.

Трійка лідерів за кількістю нового номерного фонду, що планується, серед брендів виглядає так: на першому місці – Marriott c 2,1 тис. номерів, на другому – IHG (майже 1,8 тис. номерів), на третьому – Accor (близько 1,4 тис. номерів) · Номерів).

Відкриття брендованих готелів у 2018 році за кількістю номерів
Країна Введено відкриється
Росія 2777 3158
Грузія 280 726
Казахстан 117 886
Вірменія 114 547
Литва 199 160
Україна 283 65
Білорусь   297
Азербайджан   86
Топ-10 міст з відкриття брендованих готелів I півріччя 2018
Місто Кількість номерів
Москва та МО 1078
Санкт-Петербург 539
Київ 283
Тбілісі 280
Вільнюс 199
Самара 195
Калінінград 162
Єлабуга 134
Новоросійськ 125
Алмати 117

Географія інтересів міжнародних готельних операторів стає дедалі ширшою. Ринки великих міст починають насичуватись, а туристів та ділових людей, все частіше цікавлять нові, незвідані напрямки. Тому міжнародні готельні бренди йдуть за своїми потенційними клієнтами.

За матеріалами JLL