06-08-2019

Фізичні магазини необхідні для успішних онлайн-продажів

фізичний магазин

На думку аналітиків компанії UTG, помилково вважати, що інтернет-продаж витіснить традиційні магазини. Продаж товарів від відомих брендів в інтернеті, які зазвичай працюють в офлайн-режимі, є додатковим каналом для нарощування прибутку, а не виключно торгівлею у віртуальному магазині.

Думка експертів UTG підтверджується дослідженням американської компанії CACI. Згідно з аналізом міжнародних аналітиків, закриття фізичних магазинів негативно впливає на онлайн-бізнес брендів.

У дослідженні CACI зазначається, що роздрібні продавці, що позбавляються офлайн каналів, згодом спостерігають 50% зниження онлайн-продажів. Це з тим, що позитивна роль магазинів впливає прийняття рішень про купівлю.

Як зазначається у дослідженні, понад 50% онлайн-доходів надходять завдяки офлайну, коли замовлення здійснюється в магазині, або магазин виконує функції демонстраційного залу.

Як пише видання Across-Magazine, на тлі цього в рітейлі навіть запроваджено новий термін – «ефект ореолу», який означає позитивний вплив фізичних магазинів на електронну комерцію.

Як зазначає Алекс Маккаллох, директор CACI Property Consulting Group, завдяки цьому ефекту бренди повинні ретельно продумати непередбачені наслідки скорочення свого офлайн-портфеля. Оскільки те, що може здатися ефективним способом зниження витрат, здатне підірвати життєздатність бізнесу через відмову від позитивного впливу магазинів на онлайн-продажі.

Нагадаємо, що сукупна площа торгових об'єктів Одеси становить 442,1-436,7 кв. м. на 1 тис. мешканців. За цим показником Одеса посідає шосте місце в Україні щодо насичення торговими площами.

За матеріалами UTG