06-06-2013

Найбільші рітейлери вважають за краще відкривати магазини в США

торговий центр

За результатами дослідження, проведеного консалтинговою компанією Accenture, найбільші світові рітейлери волію відкривати магазини в США та нарощують продаж через інтернет. У свою чергу вони згортають плани глобального розширення бізнесу, особливо в Азії.

У період з 15 липня по 15 жовтня 2012 року 500 найбільших рітейлерів, згідно з Індексом Глобалізації Accenture, заснованого на даних Planet Retail, по всьому світу здійснили 43 виходи на нові ринки (під виходом на новий ринок маються на увазі відкриття нової точки роздрібного продажу, запуск для нової країни, відкриття франшизи тощо), а вже наступні три місяці – з 16 жовтня 2012 року по 15 січня 2013 року – ця цифра впала до 17 виходів. У тому числі з 13 до 2 скоротилася кількість виходів на шість «найперспективніших» азіатських ринків – Індонезія, Казахстан, Китай, Малайзія, Пакистан та Таїланд. Невеликий інтерес світових рітейлерів і до країн БРІКС: з 15 липня по 15 жовтня 2012 року до Бразилії та Росії було здійснено по одному виходу, а до Індії – жодного (у наступні три місяці кількість виходів до Бразилії зросла до трьох).

«У Росії, як не дивно, кадрове питання входить до п'ятірки найскладніших, - зазначає Михайло Першин, керівник практики «Роздрібна торгівля» компанії Accenture у Росії. – До того ж вихід на російський ринок міжнародних рітейлерів серйозно утруднюється через відсутність розвиненої інфраструктури та широкий спектр послуг сервісних партнерів. Тому найменш ризикованим способом виходу, і до того ж найшвидшим тут виявляється відкриття online-представництв».

Проте кількість виходів на ринок США зросла з п'яти до семи.

«США досі залишаються найбільшим ринком у світі, – зазначає керівник глобальної практики «Роздрібна торгівля» та керуючий директор Accenture Кріс Доннеллі. – Незважаючи на неймовірну конкуренцію та надлишок магазинів, ця країна продовжує зберігати високу привабливість для рітейлерів».

За матеріалами building.ua.