06-04-2018

Великий бізнес: покупка мережі магазинів

Forever 21 - мережа магазинів одягу

Якщо ви вирішили зайнятися бізнесом з розмахом, то, можливо, вас зацікавить продаж мережі магазинів. При цьому ваш прибуток буде в кілька разів більшим, ніж в окремо взятому магазині.

Особливості мережі магазинів

Під мережею магазинів слід розуміти два і більше магазини, якими володіє та керує один власник. Вони мають відомий дизайн, можуть бути розташовані як у різних районах міста, так і в різних містах однієї країни і навіть у різних державах. Вони реалізується аналогічна продукція, є спільні постачальники і збуту.

У мережі магазинів здійснюється централізоване управління, завдяки цьому підтримуються: одні й самі ціни, обслуговування одному рівні, одна маркетингова політика. Мережа магазинів має великі можливості для подальшого розширення та розвитку. Грамотно перерозподіляючи фінансові ресурси, підприємець може підтримати будь-яку збиткову, але перспективну торгову точку. Спільна реклама дозволяє залучити більше потенційних клієнтів.

Найпопулярніші мережі магазинів

  • продуктів харчування;
  • дитячих товарів;
  • жіночого одягу;
  • спортивних товарів;
  • будівельних матеріалів;
  • освітлювальних приладів;
  • побутової техніки;
  • взуття.

Ви можете вибрати і різні інші напрямки, такі як реалізація сучасних освітлювальних приладів. Ніколи не втратить своєї актуальності автобізнес, салон краси чи торгівля шкільним приладдям. Сьогодні зберігається підвищений попит на якісні лікарські препарати. Товари першої потреби затребувані завжди. Продовольчі магазини, де можна купити одразу все необхідне, це привід для покупців робити одразу великі закупівлі.

Який би ви напрямок не вибрали, при грамотному підході ви зможете його успішно розвивати. Готовий бізнес - Найкоротший шлях до успіху!

Автор: Олександр Бєлов