06-02-2019

Купівля бізнесу, щоб отримати усталений бренд

брендинг

Почати бізнес з нуля – значить створити бренд з нуля, завдання непросте у сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі. Подумайте про покупку бізнесу, і ви успадкуєте відомий бренд. Проста істина в тому, що запуск стартап-бізнесу – це дуже ризикований та стомлюючий спосіб поринути у сферу малого бізнесу.

Багато власників бізнесу воліють купувати існуючий бізнес, а не створювати нову компанію з нуля. Однією із причин їх вирішення є брендинг. Визнання бренду є важливим фактором успіху в бізнесі, і так як багато брендів борються за увагу громадськості, може бути складно зафіксувати новий бренд у психіці купівельної публіки.

Хоча компанії з відомими брендами зазвичай коштують дорожче, можна купити компанію, яка запустила процес брендингу і перебуває на шляху широкої популярності.

1. Значення

Якщо визнаний бренд вважається лідером галузі, його нинішній власник, певно, добре знає про його цінність. Але це не так з більшістю компаній, які котуються на ринку для продажу. Бренди мають нематеріальну вартість, що часто недооцінюється продавцями. Як покупець, ви можете перевести приховану вартість бренду компанії на прибуток після продажу.

2. Конкуренція

У перші дні брендингу мало хто з підприємців розумів процес чи важливість створення бренду. Ті дні минули. Компанії тепер вступають у запеклі бої, щоби привернути увагу до свого бренду. Усталені бренди мають явну перевагу перед стартап-брендами, тому що вони вже знаходяться на конкурентній арені.

3. Брендові активи

Коли ви купуєте відомий бренд, ви купуєте більше, ніж просто ім'я та логотип. Придбання бренду майже завжди супроводжується іншими активами, які мають цінність для нового власника, включаючи веб-сайти, маркетингові концепції та візуальні ефекти.

4. Хідкість

Бізнес із існуючим брендом коштує більше, ніж той, який намагається здобути визнання споживачів. Продовжуючи розвивати бренд протягом усього часу володіння бізнесом, бренд матиме набагато більшу цінність, коли ви продаєте компанію, або принаймні більшу цінність, якби ви створювали бренд з нуля.

5. Зручність

Якби вони мали вибір, більшість власників бізнесу уникли б процесу створення нового бренду. Купівля бізнесу з існуючим брендом робить цей варіант реальністю та дозволяє вам зосередитись на інших частинах вашого нового бізнесу.

раніше була опублікована стаття про значення злиття та поглинання компаній для розвитку бізнесу.

Автор: Олександр Бєлов