05-09-2015

Особливості залучення покупців нерухомості під час кризи

будівлі

У кризові часи, а особливо за нестабільного курсу долара, ринок нерухомості затихає. Потенційні клієнти побоюються вкладати гроші у недобудовані будинки. А про те, щоб безболісно взяти кредит не може бути й мови. Як же бути? Як залучати покупців?

Будівельні компанії кидають усі сили на рекламу. Використовуються всі види масового на свідомість населення, особливо коли йдеться про житло економ-класу.

В продажу приміщень бізнес-класу задіють, як правило, набагато меншу кількість маркетингових інструментів.

А просування елітного житла зовсім не вимагає залучення масових каналів комунікації з населенням, набагато ефективніше справляються точкові таргетовані інструменти.

Спільним нововведенням всім класів ринку стала диджиталізація інформаційного простору. Особливе місце у маркетингових кампаніях посідають інтернет-ресурси.

На сьогоднішній день практично всі забудовники житлових комплексів запускають різноманітні акції пропозиції, пропонують знижки, бонуси або подарунки своїм покупцям. Наприклад, це можуть бути гнучкі системи знижок при повній одноразовій оплаті вартості квартири. Або зменшення ціни за квадратний метр на етапі початку будівництва з поступовим підвищенням її з наближенням терміну здачі об'єкта в експлуатацію.

Популярним інструментом залучення клієнтів залишається і стара добра розстрочка. Знову ж таки це стосується більш бюджетних видів житла. Цікавий нюанс: якщо раніше розстрочка пропонувалася переважно на самому початку будівництва і тому була не настільки популярною через ризики заморожування будівництва, то в останні кілька років все частіше компанії-забудовники пропонують цей вид послуг і на готове житло, підвищуючи її затребуваність серед клієнтів. Також багатьох покупців радує така умова розстрочки, як заморожування курсу долара на весь термін виплати боргу в день оформлення угоди.

Також маркетологи наголошують на подарунки для щасливих власників новеньких квадратних метрів. Пропонують і поїздки на відпочинок, і ремонт будь-якої складності силами будівельної компанії, і додаткове місце на паркуванні, і оплату комунальних рахунків на певний період та багато іншого. Різноманітність та вибір подарунків залежить виключно від піарників та маркетологів забудовника!

Автор: Олександр Бєлов